De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
OTTO.nl, een van ’s werelds toonaangevende e-commerce merken heeft gekozen voor Insider, het Growth Management Platform voor het verhogen van de personalisatie en groei van haar digitale kanalen. Insider volgt de visie van OTTO.nl met het aanbieden van relevante klantervaringen door middel van haar AI-platform en het stimuleren van groei door effectieve klantsegmentatie en personalisatie.
Het door Sequoia ondersteunde Growth Management Platform van Insider wordt al gebruikt door meer dan 600 merken over de hele wereld, waaronder UNIQLO, Philips, Hunkemöller, Decathlon, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Estee Lauder, Adidas, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Marks & Spencer, Avon, Nissan, BBVA, IKEA en CNN.
Samenwerking
OTTO.nl’s aankondiging over de samenwerking met het Growth Management Platform van Insider komt na een gestructureerde evaluatiefase waarin de platformen werden beoordeeld op basis van relevantie en operationele consistentie.
Een van de redenen waarom OTTO.nl heeft gekozen voor Insider is vanwege de digitale groeimogelijkheden en om de belangrijkste marketingmetrics (CAC, conversies, LTV, AOV, enz.) in kaart te krijgen. Daarnaast biedt Insider geavanceerde segmentatiemogelijkheden en een sterke data unification voor web en mobiel. Door de makkelijk te integreren structuur kan OTTO.nl ideeën omzetten naar zinvolle campagnes zonder ingrijpende IT-vereisten en met de ondersteuning van een breed scala aan ontwerpen en formats.
AI en voorspellende technologie
Insiders geïntegreerde Growth Management Platform werkt door het samenvoegen van datapunten en het gebruik van AI en voorspellende technologie. Zo worden gebruikers gesegmenteerd en actief benaderd. Het cross-channel en tech-advanced platform van Insider richt zich op merkversterking en biedt op die manier persoonlijke ervaringen op basis van historische en voorspellende gegevens met betrekking tot web, mobiel, app, e-mail en meer, in real time.
Insider helpt marketeers het marketingverlies zo veel mogelijk te elimineren door het optimaliseren van de Customer Acquisition Costs (CAC), ROAS (Return On Ad Spend), Conversion Rate, AOV (Average Order Value) en LTV (Lifetime Value).
[Fotocredits © pattilabelle – Adobe Stock]
Verder lezen over Online Marketing
Marketing11.11.2024
HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Search13.08.2024
SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Search05.08.2024
5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert
Verder lezen over Online Shop
Online14.11.2024
Amazon komt met zijn eigen Temu-killer
Online14.11.2024
In aanloop naar de feestdagen komt Sendcloud met WhatsApp Tracking
Online08.11.2024
EU-toezichthouders eisen dat Temu zich aan de regels houdt
Online31.10.2024
Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!
Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshopsTechnology08.10.2024
Is de kassaloze supermarkt mislukt?
Online07.10.2024
Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten
Online24.09.2024
Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna
Online23.09.2024