DC Business20.01.2021

Online veilingbedrijf​ heeft nieuwe veilingmeester


Frank Beniers is mede-eigenaar van Orbis Auctions geworden. Als ex-senior internationaal site manager nam hij afscheid van Troostwijk Auctions. Beniers ging één jaar lang zelfstandig te werk als consultant. Daarnaast gaat hij zich focussen op het toeleggen op het B2B en B2C veilen van machines, inventaris, goederen in een breed scala industrieën.

Orbis Auctions is een bekende speler op het gebied van technische machine en industriële apparaten. Complete bedrijven, productielijnen en/of machines kunnen door Orbis Auctions geveild worden.

Frank Beniers is mede-eigenaar van Orbis Auctions geworden.
Frank Beniers is mede-eigenaar van Orbis Auctions geworden.

Online veilingbedrijf

Orbis Auctions is een internationaal opererende online veilingbedrijf, actief in onder andere metaalbewerking, houtbewerking en de agrarische sector. Van bedrijfspanden tot complete productielijnen. Het bedrijf geeft klanten snelle en overzichtelijke mogelijkheden om te bieden op alle mogelijke combinaties en kavels.

Internationale professional

Frank Beniers is al bijna 30 jaar actief en een bekend gezicht in de veilingwereld. Begonnen als junior project leider bij een toen nog kleine en bescheiden Troostwijk Auctions waar opbloeide tot senior international site manager. Zijn vorige functies hebben hem naar alle uithoeken van de wereld gebracht om daar veilingen te organiseren en te leiden en dat maakt hem tot een van de ervarenste internationale professionals in de veilingwereld. Meer dan dertig landen waaronder België, Duitsland, Zweden, Denemarken, Hongarije, Israël en Angola heeft Beniers bezocht als veilingmeester en taxateur

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

...

Verder lezen over Online Shop

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

We gaan in sneltreinvaart richting de feestdagen. Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en Kerstmis volgen elkaar in rap tempo op. En dus gaan we ook met zijn allen weer op zoek naar de leukste cadeaus en scherpste aanbiedingen. Maar daar spelen ook kwaadwillenden slim op in. En dus komt Autoriteit Consument & Markt nu alvast met een waarschuwing voor onbetrouwbare webshops in aanloop naar de feestdagen.

Online31.10.2024

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshops
Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Albert Heijn had ooit een kassaloze AH To Go en al was dat een experiment, kunnen we stellen dat de kassaloze supermarkt niet werkt. 

Technology08.10.2024

Is de kassaloze supermarkt mislukt?

Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten

Hoe heten de knoppen op jouw webwinkel? Dat kan veel uitmaken in het consumentenrecht.

Online07.10.2024

Heb je een webwinkel, let dan goed op hoe je knoppen heten

Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna

Achteraf betalen bij een webshop kan heel handig zijn, bijvoorbeeld met Riverty of Klarna. Wat zijn de verschillen en de risico's?

Online24.09.2024

Dit is het verschil tussen Riverty en Klarna

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Kruidvat gaat vanaf 23 september een aantal erotische producten verkopen van EasyToys. De speeltjes en aanverwanten komen te liggen in 1.200 winkels in Nederland en België en natuurlijk ook online op Kruidvat.nl. Dankzij deze overeenkomst verdubbelt de erotische webshop in één keer zijn aanwezigheid in het Nederlandse en Belgische winkelbestand.

Online23.09.2024

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement

Heb je een Select-abonnement van Bol? Dan is er slecht nieuws: het wordt duurder. Het goede nieuws? Niet belachelijk veel.

Online05.09.2024

Bol verhoogt de prijs van zijn Select-abonnement

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

De Nederlandse consument geeft steeds meer geld uit online, maar ook steeds meer waarde aan duurzaamheid. Er is alleen wel werk aan de winkel voor webwinkels. Uit onderzoek van Thuiswinkel.org  blijkt namelijk dat consumenten niet voldoende zijn geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen. Daarnaast wordt de impact van het gedrag van consumenten ook nog vaak onderschat.

Online04.09.2024

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

Worden je Temu-bestellingen straks duurder?

Bestel je wel eens op Shein, AliExpress of Temu? Dan ben je niet de enige en dat ziet ook de Nederlandse overheid...

Online30.07.2024

Worden je Temu-bestellingen straks duurder?