DC Business is het zakelijke platform van Dutchcowboys en wordt beheerd door Sylvia. Met veel passie en energie helpt Sylvia organisaties en merken gericht te communiceren in het huidige tijdperk van information overload. Zij doet dat door een doordachte inzet van SEO, de DC websites en haar social media kanalen.
Voor het ‘plant-based’ lifestyle heeft Nestlé het nieuwe merk Wunda ontwikkeld. Dit merk biedt plantaardige producten aan. Met ‘Welcome to a Wundaful life’ nodigt Nestlé mensen uit om voor een ‘plant-based lifestyle’ te kiezen.
Nestlé wil het makkelijk maken om te kiezen voor een plantaardige levensstijl. Daarom ontwikkelde het Zwitserse voedingsmiddelenconcern Wunda, een nieuw merk dat plantaardige producten aanbiedt. The Family Amsterdam ontwikkelde de merkstrategie en de internationale introductiecampagne.
Wunda not-milk en Ummuno
Wunda not-milk en Wunda Immuno zijn de eerste producten die op de markt komen. Wunda not-milk is een alternatief voor koeienmelk en het is gemaakt van gele erwten. Dankzij deze erwten heeft het niet zo’n uitgesproken smaak als veel andere plantaardige andere alternatieven, zoals haver, kokosnoot of soja. Het is daarom veel toegankelijker en smaakt goed in zowel koffie, smoothies en ontbijtproducten of zelfs in de pannenkoekenmix. Wunda Immuno zijn fruit-shots die vitamine B12, D3, ijzer, zink en calcium bevatten en zijn vrij van toegevoegde suikers en concentraten. Ze zijn de perfecte aanvulling voor mensen die een plantaardig dieet volgen.
Een kleine stap is ook al een stap in de goede richting
Volgens Rani Saab, business manager bij Nestlé, ervaren veel mensen een drempel om voor plantaardige alternatieven te kiezen. Ze vinden het niet lekker. Of gedoe. Of ze hebben het gevoel dat ze meteen all the way moeten gaan. Volgens de drijvende kracht achter Wunda is het zonde dat mensen daarom afhaken. “Wij vinden dat een kleine stap ook al een stap in de goede richting is. Door het makkelijker te maken om voor plantaardige alternatieven te kiezen, hopen we meer mensen over te halen. Heel veel kleine stapjes hebben tenslotte ook impact.”
In de eerste campagne staat Wunda Original centraal. In de campagne worden onder andere een vleesetende plant en een kat opgevoerd. Medeoprichter en creatief directeur van The Family, Ed van Bennekom: “We willen vertellen dat er eindelijk een alternatief voor melk is dat werkelijk iedereen lekker vindt. Wie kunnen dat nu beter dan een kat en een vleesetende plant?”.
De 360° introductiecampagne wordt onder andere uitgerold in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Portugal en Nederland.
Verder lezen over Bedrijven
DC Business11.10.2024
5 voordelen van een zakelijk postadres voor je bedrijf
DC Business07.10.2024
Backbase opent wereldwijde hoofdkantoor in Amsterdam
Search26.09.2024
Pas op: Google pakt bedrijven met nepreviews op Google Maps
DC Business23.09.2024
Flintfox lanceert snelle real-time pricing engine nu ook voor SAP-klanten
Lifestyle04.09.2024
5 dingen die altijd goed zijn in een kerstpakket
DC Business30.08.2024
De zakelijke voordelen van regelmatige gehoortests voor werknemers
Lifestyle05.08.2024
Hoe maak je optimaal gebruik van een zit sta bureau?
DC Business29.07.2024
Toekomst van kantoorruimte: terug naar kantoor of toch thuis blijven werken?
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023