DC Business05.07.2017

Marie-Christine Osterop versterkt Belvilla als CSO director


De moederorganisatie van Belvilla, @Leisure Group, heeft zich versterkt met Marie-Christine Osterop als nieuwe Customer Service Operations Director. Ze zal het centraal aangestuurde klantenservice-team gaan leiden. Osterop was eerder werkzaam bij Booking.com.

Marie-Christine Osterop streeft naar perfectie op het gebied van klantenservice. Bij Booking.com ontwikkelde en implementeerde ze nieuwe manieren om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn en als Regional Director Customer Service liet ze haar serviceteam van 500 naar 5000 medewerkers groeien.

Marie-Christine Osterop
Marie-Christine Osterop

Osterop heeft een historie van succes: Bij Essent introduceerde Osterop tussen 2002 en 2007 de ‘Lean’ filosofie in alle service- en salesprocessen. In 2008 bouwde ze bij Office Depot de organisatiestructuur om naar één regio en ontwikkelde en implementeerde ze een overkoepelende klantenservice-strategie.

Osterop is niet de enige nieuwe aanwinst voor Belvilla en de @Leisure Group. Warren Hammond is aangesteld als Chief Sales & Revenue Officer en gaat verantwoordelijk zijn voor alle commerciële activiteiten van de organisatie. Met zijn vernieuwende inslag en sterk leiderschap is hij een aanwinst voor de groep in deze nieuwe rol.

Ook Jacob Aqraou verbindt zich aan Belvilla en de @Leisure Group als nieuw lid van de Raad van Bestuur. Hij was al eerder als investeerder en adviseur betrokken bij de organisatie en met deze plek in de RvB wordt die verbondenheid nog concreter.

De @Leisure Group, gevestigd in Amsterdam, is één van de belangrijkste spelers op de Europese markt van vakantiehuizen-verhuur met meer dan 470.000 vakantieaccommodaties in 36 verschillende landen. Ze zijn actief in alle segmenten van deze industrie: Van full-service-provider Belvilla tot boekingsplatform Casamundo en online marktplaats Traum-Ferienwohnungen.

...