DC Business22.03.2018

Maaike Vernooij aangesteld als Customer Experience Manager bij InShared


Maaike Vernooij is onlangs in dienst getreden als Customer Experience Manager bij online verzekeraar InShared. Vernooij gaat de positie van de verzekeraar als voorloper op het gebied van klantbeleving verder uitbouwen.

Vernooij koos, na gewerkt te hebben bij organisaties als OHRA en Delta Lloyd, voor InShared vanwege haar vooruitstrevende blik op digitalisering, automatisering en robotisering. Customer experience staat al sinds de oprichting van het merk, negen jaar geleden, stevig op de agenda. Vernooij zegt hierover: “Het is een data-heaven, wat mij eindeloze inzichten biedt om de klant te verrassen tijdens elk contactmoment. Bovendien kijk ik uit naar de multidisciplinaire samenwerking met data en IT bij InShared.”

Digitaal perspectief

InShared zette het online verzekeren op de kaart door 100% digitale selfservice mogelijk te maken voor haar klanten. Wanneer alle processen binnen een organisatie maximaal zijn geautomatiseerd, moet men extra goed opletten dat de klantervaring persoonlijk en relevant blijft. “En dat kan!”, aldus Bettina Dalenoord, manager Marketing & Sales. “Customer Experience is waar merkbeleving en business samen komen. Maaike weet als geen ander dat het binnen dit vakgebied essentieel is om niet te stil te zitten, maar om mee te bewegen met de behoefte van de klant.”

InShared

InShared, opgericht in 2009, is een online schadeverzekeraar die verzekeren net zo eenvoudig heeft gemaakt als internetbankieren. Dat resulteert in hoge klanttevredenheid aan de ene kant en lage kosten – en daarmee premies – aan de andere kant. InShared is gek op eerlijk en betaalt daarom eventuele overwinsten gegarandeerd terug aan haar klanten.

...