Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Na het eerder al bekend gemaakte global partnership met de Nederlandse payment provider Adyen, pakt Conversation24 (voorheen LiveChat Service) nu door met een global partnership met de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility.
Groeimarkt
Omdat de markt voor conversational commerce explosief groeit, hebben beide bedrijven besloten hun CPaaS (communicatieplatform as a service) oplossingen op elkaar aan te sluiten. Zo wordt communiceren via onder meer WhatsApp for business, E-mail, Viber en SMS mogelijk vanuit één platform. Door deze samenwerking nemen de bedrijven samen direct een vooraanstaande positie in in de wereld van de Conversational Commerce.
Wereldwijde schaal
LINK Mobility is een van Europa’s toonaangevende leveranciers van mobiele berichten- en communicatie oplossingen voor ‘customer engagement’. Op 30 juni 2020 had de Groep meer dan 33.000 klantaccounts en in 2019 wisselde LINK 9,5 miljard berichten uit. Door dit volume te ontsluiten voor de gecombineerde oplossing met Conversation24, wordt direct een wereldwijde schaal bereikt . ‘De basis van LINK Mobility is onze zeer stabiele lokale footprint binnen Europa voor kleine en middelgrote ondernemingen die ons voornamelijk gebruiken voor marketing- en notificatie use-cases. We zijn erg verheugd om onze klanten door middel van deze samenwerking een derde belangrijke use-case, namelijk chat, of customer care, te bieden. Omdat klanten deze functie al bij ons hebben aangevraagd, verwachten we samen snel tractie krijgen.’ aldus Fredrik Nyman, CCO LINK Mobility.
Een sterk partnership
In LINK Mobility heeft Conversation24 een partner die koploper is op het gebied van mobile messaging en CPaaS solutions. ‘Samen met onze expertise over online klantcontact en onze Conversational Software vormen we met LINK Mobility een sterk team met een overtuigende totaaloplossing. Wij zijn dan ook heel enthousiast over de manier waarop we met elkaar samenwerken.’, aldus Nick Blom, CEO Conversation24.
[Fotocredits ©
bsd555 – Adobe Stock]
Verder lezen over SMS
Mobile15.11.2023
Wat is iMessage en waarom gebruiken we het niet zoveel?
Mobile12.04.2023
We bellen en sms’en weer veel minder
Voorraad 06-nummers nog steeds schaarsMarketing21.03.2023
Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over
Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeterenMobile09.09.2022
Pech voor Google: de groene bolletjes van Apple iMessage blijven
‘Koop voor je moeder maar een iPhone’Mobile14.08.2022
Google maakt ruzie met Apple om berichten sturen
Mobile18.05.2022
Oude mobiel van Premier Rutte zorgt voor opschudding
Jarenlang SMS’jes gewist vanwege ‘te weinig opslagruimte'Mobile27.12.2021
We smsen en bellen wéér minder, maar data gaat door het dak
Technology07.06.2021
Noodbericht ontvangen? Zo kun je een NL-Alert teruglezen
Spoiler: niet in je sms-boxVerder lezen over WhatsApp
Social Media01.11.2024
WhatsApp introduceert een manier om je chats beter te organiseren
Social Media28.10.2024
WhatsApp-kanalen worden weer een stuk makkelijker te bereiken
Social Media13.09.2024
Signal: We gaan helemaal niet in zee met WhatsApp
Online09.09.2024
Dit zijn de apps waarvan je straks berichten kunt lezen in WhatsApp
Social Media20.08.2024
WhatsApp gaat iets doen tegen stalkers
Social Media30.07.2024
Meta opent AI Studio zodat iedereen eigen AI-chatbot kan maken
Social Media11.07.2024
WhatsApp laat je weten wie je aan de groep heeft toegevoegd
Social Media02.07.2024