De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
LEGO Benelux gaat samenwerken met Engaged voor de uitrol van digitale projecten en digitale merkactivaties. Samen gaan ze de uitdaging aan om in een alsmaar digitaler wordende wereld producten tot leven te brengen en “hands-on experiences” te creëren op steeds meer digitale touchpoints.
Brand activation
“We ontmoeten het laatste jaar steeds meer merken die beseffen dat brand activation een ongelooflijk krachtige methode is om de aandacht van consumenten vast te krijgen en bepaalde emoties aan het merk te koppelen.
Met Engaged helpen we merken enerzijds met slimme social en digital tactics het bereik van fysieke activatie drastisch te vergroten, anderzijds zoeken we constant naar innovatieve manieren om consumenten via digitale kanalen te activeren.
Dit vertaalt zich bijvoorbeeld in branded games, livestream events, AR-experiences of interactieve videoproducties.” Aldus Wim Segers, creatief directeur van Engaged.
LEGO
Ook LEGO is met het stijgende aandeel van e-commerce en de groei bij pure players als bol.com steeds meer vragende partij voor digitale merkactivaties.
Niet alleen op e-commerce vlak is er nood aan digitale activaties en belevingen. Ook op digital en social marketing gebied wordt het alsmaar moeilijker om de aandacht van consumenten vast te krijgen. Dit vraagt om een aanpak die verder gaat dan skippable video ads en goed getargete videocontent.
[Fotocredits © LEGO]
Verder lezen over Digital
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseTech in Asia13.11.2024
Huawei Connect Paris: AI en de digitale, groene transformatie van Europa
Marketing06.05.2024
Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing
maar de website kan vaak beterOnline18.03.2024
Digitaal mijmeren: Zullen AI’s op het internet op enig moment ontwaken?
Mogelijk ontwikkelen AI's een vorm van gedecentraliseerd interactiviteitsbewustzijnMarketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Marketing28.11.2023
Blijdorp: Van dierentuin naar een icoon voor natuurherstel
Blijdorp wil impact maken!Startups16.11.2023
Deze 12 Nederlandse startups zijn onderscheiden met een CES Innovation Award
Online28.04.2023
Privacy: gegevensverzameling binnen apps kun je maar beter uitschakelen!
Inspiratie om jouw digitale hygiëne aanzienlijk te verbeterenVerder lezen over LEGO
Cybercrime07.10.2024
Nee, LEGO raadt je niet aan de LEGO Coin te kopen
Gadgets03.10.2024
LEGO lanceert Jabba’s Sail Barge voor Star Wars-fans
Events23.09.2024
Leukste uitje voor de herfstvakantie: LEGO World in de Jaarbeurs
en daar is ook een LEGO Fabriek aanwezigAutomotive12.09.2024
Going viral: Lando Norris rijdt in LEGO Technic McLaren P1 een rondje op Silverstone
Gadgets26.08.2024
Nieuwe LEGO Collectors Edition van Harry Potter: The Burrow
Gadgets23.08.2024
De eerste Mario Kart LEGO-set bevat Lakitu
Gadgets19.08.2024
LEGO komt met nog twee filmsets: Goonies en Gremlins
Gadgets14.08.2024
LEGO komt met must-have-set voor Disney-fans: The Nightmare Before Christmas
Verder lezen over Merken
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Marketing14.03.2024
Bij House of Treats staat de samenwerking met de doelgroep centraal
Marketing14.12.2023
ZEEKR opent een flagshipstore in Amsterdam
aan Kalverstraat/RokinLifestyle16.10.2023
Je ziet ze vaak boven een broek uit: dit is Muchachomalo
Marketing28.04.2023
Bol blijft sterkste retailmerk, Hema keldert en Jumbo verliest ook
Feestende bouwvakkers in Qatar deden Jumbo geen goedOnline01.04.2023