Flow.ai, een innovatief conversational AI-platform voor het ontwerpen en beheren van chatbots, heeft eind januari aangekondigd dat het is overgenomen door Khoros, een wereldwijde leider in webcare software.
De overname van Flow.ai zorgt er voor dat Khoros zijn conversational AI en Machine Learning (ML) mogelijkheden en expertise significant kan verbeteren. Hiermee investeert het bedrijf verder in zijn automation framework dat het webcare platform van Khoros ondersteunt. Khoros biedt momenteel zijn klantgerichte chatbot, Khoros Bot, aan als een volledig ontwikkelde, gebruiksklare dienst die gemakkelijk kan worden geïntegreerd met Khoros Care. Met Flow.ai breidt Khoros de AI en ML-mogelijkheden uit die beschikbaar zijn voor bedrijven in de vorm van self-service en professionele services.
Met de overname van Flow.ai kan Khoros een visuele self-service state-of-the-art botoplossing aanbieden aan zijn klanten. Het bedrijf biedt ook deskundige begeleiding op het gebied van botstrategie via zijn Strategic Services, dat merken kan helpen bij het identificeren van de stappen in het klanttraject die het beste zijn geschikt voor automatisering.
Mike Betzer, algemeen directeur van Khoros Care vindt Flow.ai een geweldig bedrijf en leider op het gebied van chatbots en Conversational AI. Daarnaast is hij zeer verheugd om het team te verwelkomen bij Khoros.
“Bij Khoros geloven we al lang in de kracht van AI en ML, en hebben we er strategisch in geïnvesteerd om merken de kracht te geven om slimmer, beter en efficiënter met hun klanten om te gaan – we zijn verheugd om dit voort te zetten met Flow.ai,” aldus Mike Betzer.
[Fotocredits © panuwat – Adobe Stock]