Harper’s Bazaar lanceert de Harper’s Business Club voor vrouwen. Met een lidmaatschap voor een jaar kunnen vrouwen genieten van:
Harper’s Bazaar wilt hiermee vrouwen stimuleren het beste uit zichzelf te halen en hun carrière een boost te geven. Het is een plek waar like-minden vrouwen elkaar kunnen ontmoeten en van elkaar en van Harper’s Bazaar kunnen leren. Hoofdredacteur Miluska van ’t Lam :”Met de Harper’s Bazaar Business Club willen we vrouwen de tools aanreiken die zij nodig hebben om de beste versie van zichzelf te worden. Tegelijkertijd biedt deze club hun de kans om contacten te leggen met vrouwen die zij anders nooit zouden ontmoeten, maar die hun persoonlijke ontwikkeling en netwerk rechtstreeks ten goede komen.”
Harper’s Bazaar richt zich op cratieve denkers, leiders en entepeneurs die openstaan voor verandering. Met de Harper’s Bazaar Business Club wil zij hen inspireren en handvatten aanreiken om hun mogelijkheden optimaal te benutten. Centraal in deze exclusieve club, staan onderwerpen als leiderschap, carriére(switches), tolmodellen, groei en zelfontwikkeling.
Uitgever Hearst zet met deze lancering een grote stap in de uitrol van nieuwe verdienmodellen.