DC Business21.06.2021

​E-commerce specialist Experius treedt toe tot Happy Horizon


De van oorsprong Eindhovense bureaugroep Happy Horizon pakt flink door als het gaat om het uitbreiden van haar digital marketing agency. “We zijn bijzonder verheugd te laten weten dat het in e-commerce (Magento) development gespecialiseerde Experius uit Utrecht zich aansluit bij de groep”, laat CEO Walter van de Wege weten. Happy Horizon groeit hierdoor in korte tijd naar ruim 360 digital talenten in diverse branches en disciplines.

Forse stappen in e-commerce branche

Experius is geen onbekende in de markt van e-commerce oplossingen. Het Utrechtse bureau timmert al zo’n 10 jaar aan de weg en is uitgegroeid tot een team van 65 specialisten. Peter van der Reijden (Experius): “De consolidatie in de e-commerce branche is een feit. We merken dat klanten steeds meer zoeken naar een volledig geïntegreerd aanbod op het digitale domein. Zodat ze op elk moment in de klantreis de beste (online) winkelervaring leveren. Dankzij de brede marketing dienstverlening van Happy Horizon kunnen we nu een full service dienstverlening richting onze klanten realiseren. De doorslag om voor Happy Horizon te kiezen was echter de persoonlijke klik en gedeelde visie op o.a. cultuur die bij Happy Horizon wordt omschreven als ‘een warme familieman met topsportmentaliteit’. Dat past heel goed bij ons.”

Eerder werden al het Amsterdamse online marketing bureau Nochii Online Marketing en non-profit agency WWAV, eveneens uit Amsterdam, onderdeel van de groep. En zeer recent kwamen daar ook PauwR en Flashpoint uit Tilburg bij.

Nu breidt Happy Horizon verder uit naar Utrecht en kiest de groep heel bewust voor een e-commerce specialist. CEO Walter van de Wege van Happy Horizon: “We willen door heel Nederland sterk vertegenwoordigd zijn met onze groep. Zodat we dichtbij onze klanten staan en dat het voor onze teams makkelijk wordt om met elkaar samen te werken op verschillende locaties. We geloven heel erg in een lokale aanpak voor zowel onze klanten als onze digitale talenten. We willen hierbij graag doorpakken op het nog beter kunnen aanbieden van e-commerce oplossingen, met name op het gebied van strategie en development. En in dat plaatje past Experius perfect.”

Uitbreiding naar Utrecht

De Eindhovense bureaugroep is verheugd met de uitbreiding naar Utrecht. “Naast Amsterdam, Apeldoorn, Nistelrode, Tilburg en Eindhoven, nu dus ook vanuit Utrecht. Onze talenten zijn dus altijd in de buurt”, zegt een trotse Walter.

Happy Horizon werkt onder meer voor Quality Wellness Resorts, Shimano, Fatboy, Fontys Hogescholen, NHL Stenden, Pink Gellac, MSD, Roche, Grando, PSV, FC Utrecht, Continu, Sneakers, Beachlife, Center Parcs, de Woonspecialist, Pets Place, Luxaflex en Visitbrabant.

...

Verder lezen over E-Commerce

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

We gaan in sneltreinvaart richting de feestdagen. Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en Kerstmis volgen elkaar in rap tempo op. En dus gaan we ook met zijn allen weer op zoek naar de leukste cadeaus en scherpste aanbiedingen. Maar daar spelen ook kwaadwillenden slim op in. En dus komt Autoriteit Consument & Markt nu alvast met een waarschuwing voor onbetrouwbare webshops in aanloop naar de feestdagen.

Online31.10.2024

Eerst checken, dan bestellen: Klik niet meteen op die bestelknop!

Nieuwe campagne tegen onbetrouwbare webshops
Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Kruidvat gaat vanaf 23 september een aantal erotische producten verkopen van EasyToys. De speeltjes en aanverwanten komen te liggen in 1.200 winkels in Nederland en België en natuurlijk ook online op Kruidvat.nl. Dankzij deze overeenkomst verdubbelt de erotische webshop in één keer zijn aanwezigheid in het Nederlandse en Belgische winkelbestand.

Online23.09.2024

Producten EasyToys liggen nu ook in de schappen bij Kruidvat

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

De Nederlandse consument geeft steeds meer geld uit online, maar ook steeds meer waarde aan duurzaamheid. Er is alleen wel werk aan de winkel voor webwinkels. Uit onderzoek van Thuiswinkel.org  blijkt namelijk dat consumenten niet voldoende zijn geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen. Daarnaast wordt de impact van het gedrag van consumenten ook nog vaak onderschat.

Online04.09.2024

Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen

Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center

Boodschappen doen, steeds vaker doen we dat vanuit huis op je smartphone of vanachter een laptop. En dat merkt ook Albert Heijn. Daar zien ze de vraag naar online boodschappen dermate sterk toenemen dat ze nu een 2e gemechaniseerd Home Shop Center (HSC) openen, ditmaal in Zwolle.

Online01.07.2024

Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center

en zet in op verdere groei e-commerce
Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie

Catawiki introduceerde vandaag een aantal nieuwe functies, waaronder de mogelijkheid voor kopers om de hele veiling over te slaan en het object direct te kopen voor een vaste prijs. In 2023 liepen veel geïnteresseerden het object van hun dromen mis: ze plaatsten een bod maar verloren de veiling. Om dit in de toekomst te vermijden, lanceert Catawiki de optie om iets gelijk te kopen. Dankzij deze functie kunnen kopers ervoor kiezen om een object meteen te kopen in plaats van de duur van de veiling af te wachten.

Online27.06.2024

Catawiki komt met een ‘nu kopen’ functie

Daarmee skip je de veiling
5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Als je iets bij een kleine webwinkel bestelt, zeker als het een op papierwaren of cadeautjes toegespitste webshop is, dan weet je dat je vaak dat beetje extra kunt verwachten.

Online17.06.2024

5 x waarom een goede verpakking telt bij webshops

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

Het Sprints & Sneakers Festival is terug voor zijn derde opeenvolgende jaar van succes, op 30 augustus 2024 in Thuishaven, Amsterdam. Na twee achtereenvolgende edities, breidt het thema van dit jaar ‘A New Definition of Growth' de grenzen van groei en impact verder uit.

Events30.05.2024

Een nieuwe editie van het Sprints & Sneakers Festival

A New Definition of Growth
​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden

We horen wel veel over de Digital Markets Act vanuit het oogpunt van grote techbedrijven, maar vergis je niet: ook als je een kleine webshop runt krijg je hiermee te maken. Sinds vorige week is er nieuwe cookiewetgeving...

Online11.03.2024

​Webshops pas op: de nieuwe cookiewet wordt volop overtreden