DC Business09.08.2018

​Disney en BrandDeli slaan handen ineen


BrandDeli en Disney hebben aangekondigd intensief te gaan samenwerken. BrandDeli zal per 1 oktober de exclusieve ad sales partner zijn van Disney in de Nederlandse markt. Naast Disney vertegenwoordigt BrandDeli ook de kidsplatformen Nickelodeon en Momio.

Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: “Met de toevoeging van Disney heeft BrandDeli de twee sterkste mediamerken voor kids ter wereld in haar portfolio. Wij bieden adverteerders daarmee een breder campagnebereik, efficiëntere inkoop en een groei in Brand Partnerships-mogelijkheden.

Disney & advertising

De advertisingsales in Nederland deed Disney zelfstandig, maar nu is de stap gezet om in de Nederlandse markt de krachten te bundelen. Eva van Lemmen, Head of Disney Media Sales & Partnerships hierover.

De media versplintert, vooral onder de kidsdoelgroep. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een partner met wie wij samen op deze beweeglijke markt kunnen inspelen. BrandDeli is reeds marktleider in de kidsdoelgroep. Met hun ervaren kidsteam, groot netwerk, veelzijdige expertise en gestroomlijnde, professionele organisatie is BrandDeli voor ons de beste partij om mee in zee te gaan.

Het merk Disney

Allard Ruyl: “Wij zijn enorm trots om een sterk merk als Disney te mogen toevoegen. Het geeft een positief signaal aan de markt: wij blijven investeren in kidsmarketing. Kinderen zijn de consumenten van de toekomst en ook op jonge leeftijd hebben zij al veel invloed op aankopen binnen het gezin. Wij zien dat naast de core kidsadverteerders ook steeds meer niet-traditionele kidsadverteerders hun campagnes aanvullen met communicatie richting kinderen.

BrandDeli zal verantwoordelijk worden voor de TV-spot-reclameverkoop en Brand Partnerships-oplossingen op zowel Disney XD als Disney Channel. Met de toevoeging van Disney levert BrandDeli de adverteerder met haar kidsportfolio een totaalbereik van 1 miljoen kids (6-12 jaar) per maand.

...

Verder lezen over Disney

‘Er is een nieuwe Star Wars-trilogie in de maak’

In een galaxy far far away… is Lucasfilm bezig met het schrijven van een nieuwe Star Wars-trilogie, en wel door Simon Kinberg (X-Men).

Entertainment08.11.2024

‘Er is een nieuwe Star Wars-trilogie in de maak’

Nieuwe trailer Star Wars: Skeleton Crew ziet er veelbelovend uit

Veel fans vinden het maar lastig, a l die spin-offs. Hopelijk kan Skeleton Crew het verschil maken na een paar jaar ‘meh’ op Disney+.

Entertainment02.11.2024

Nieuwe trailer Star Wars: Skeleton Crew ziet er veelbelovend uit

Nemesis: nieuwe Nederlandse thriller is must-see op Disney Plus

Nemesis draait om het witwassen van geld via trustondernemingen, torenhoge inkomsten via online casino’s, sperma van talentvolle paarden, onvindbare documentpaden en belastingontwijking in het groot. Een serie waarin een mensenleven niets betekent.

Entertainment20.10.2024

Nemesis: nieuwe Nederlandse thriller is must-see op Disney Plus

Disney+ lanceert vandaag abonnement met reclame in Nederland

Het is eindelijk zover: Disney+ biedt in Nederland nu ook een reclame-abonnement aan. Dat betekent dat je reclames krijgt en niet meer kunt downloaden, voor een lagere prijs.

Entertainment17.10.2024

Disney+ lanceert vandaag abonnement met reclame in Nederland

Disney+ wordt fiks duurder in Nederland, maar er is hoop

Een abonnement op Disney+? Dan moet je binnenkort maar liefst 3 euro meer gaan betalen. Hoewel, er is een uitweg: twee zelfs.

Entertainment22.08.2024

Disney+ wordt fiks duurder in Nederland, maar er is hoop

Disney cancelt Star Wars-serie The Acolyte

Het is klaar voor The Acolyte. De Disney-serie die een nieuw kijkje in het Star Wars-universum geeft krijgt niet de kans om zich verder te ontwikkelen.

Entertainment20.08.2024

Disney cancelt Star Wars-serie The Acolyte

LEGO komt met must-have-set voor Disney-fans: The Nightmare Before Christmas

The Nightmare before Christmas is een snoeperige film waar extreem veel tijd in is gaan zitten. De LEGO-variant haalt het bijna niet bij de koddigheid van het origineel, maar komt heel dicht in de buurt.

Gadgets14.08.2024

LEGO komt met must-have-set voor Disney-fans: The Nightmare Before Christmas

The Lion King krijgt eigen attractie en themaland in Disneyland Paris

Tijdens D23: The Ultimate Disney Fan Event, dat plaatsvindt in Anaheim, Californië, deelde Disneyland Paris tijdens de Horizons: Disney Experience Showcase op 10 augustus enerverend nieuws over de nieuwe ervaringen die naar de twee Disney Parken komen.

Entertainment12.08.2024

The Lion King krijgt eigen attractie en themaland in Disneyland Paris

en de World of Frozen opent in 2026

Verder lezen over Online Advertising

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

Niet meer slechts hersenspinsels: nu begint Meta het serieuzer aan te pakken. Threads start binnenkort met het tonen van advertenties.

Social Media14.11.2024

Threads start binnenkort met het tonen van advertenties

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Als AI je stem kan nadoen voor het inspreken van een advertentie dan is dat natuurlijk heel handig: scheelt je werk. Maar dan moet je wel weten dat het gebeurt.

Artificial Intelligence15.10.2024

YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Advertenties opstellen met AI, over campagnes brainstormen met AI, maar nu kunnen we ook van kop tot staart marketingcampagnes plannen.

Advertising08.10.2024

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Volgens Google geven AI-gestuurde Google Ads campagnes betere resultaten voor kleine en grote bedrijven. Maar die bedrijven hebben wel wat te zeggen over de werking van die AI-advertenties en willen graag meer controle.

Marketing18.09.2024

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen

In Nederland hebben we nog geen advertentie-abonnement, maar in sommige andere landen wel. Het Verenigd Koninkrijk en Canada zijn landen waar mensen kunnen Netflixen zonder dat ze zich blauw betalen, omdat ze dan wat reclame krijgen voorgeschoteld. Een handig abonnement als je minder kwijt wil zijn aan de streamingdienst, maar het komt ook met een groot nadeel: Basic gaat verdwijnen.

Entertainment29.08.2024

Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Tel Sell mag dan worden weggezet als iets dat maar tacky is, het is wel enorm effectief. Sommige Tel Sell-trucjes ken je waarschijnlijk wel, zoals zorgen dat handen het product aanraken en dat iets heel snel voor elkaar is. Het is allemaal moeiteloos, het voelt goed, het ziet er lekker uit: is het het verkopen van rommel of het naar een hoger niveau tillen van verleiding? Die Tel Sell-manier kun je ook heel goed toepassen op jouw klanten.

DC Business07.08.2024

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting

Adform kondigt een exclusieve samenwerking aan met Cognitiv, wereldwijd een van dé leveranciers van deep learning AI voor marketeers. Samen zullen zij Cognitivs GPT AI-gebaseerde contextuele targeting beschikbaar stellen in de belangrijkste Europese talen. Dankzij de samenwerking kunnen adverteerders in Europa nu voor het eerst gebruikmaken van GPT AI-gebaseerde contextual targeting.

Advertising02.07.2024

Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting

AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads

Laten we het even hebben over ons zoekgedrag in Google en de effecten daarvan als we de zoekmachine minder gaan gebruiken. In een tijdperk van AI lijkt dat misschien vanzelfsprekend al is daar nog niet echt bruikbare data over beschikbaar.

Advertising25.06.2024

AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads