De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
BrandDeli en Disney hebben aangekondigd intensief te gaan samenwerken. BrandDeli zal per 1 oktober de exclusieve ad sales partner zijn van Disney in de Nederlandse markt. Naast Disney vertegenwoordigt BrandDeli ook de kidsplatformen Nickelodeon en Momio.
Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: “Met de toevoeging van Disney heeft BrandDeli de twee sterkste mediamerken voor kids ter wereld in haar portfolio. Wij bieden adverteerders daarmee een breder campagnebereik, efficiëntere inkoop en een groei in Brand Partnerships-mogelijkheden.”
Disney & advertising
De advertisingsales in Nederland deed Disney zelfstandig, maar nu is de stap gezet om in de Nederlandse markt de krachten te bundelen. Eva van Lemmen, Head of Disney Media Sales & Partnerships hierover.
“De media versplintert, vooral onder de kidsdoelgroep. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een partner met wie wij samen op deze beweeglijke markt kunnen inspelen. BrandDeli is reeds marktleider in de kidsdoelgroep. Met hun ervaren kidsteam, groot netwerk, veelzijdige expertise en gestroomlijnde, professionele organisatie is BrandDeli voor ons de beste partij om mee in zee te gaan.”
Het merk Disney
Allard Ruyl: “Wij zijn enorm trots om een sterk merk als Disney te mogen toevoegen. Het geeft een positief signaal aan de markt: wij blijven investeren in kidsmarketing. Kinderen zijn de consumenten van de toekomst en ook op jonge leeftijd hebben zij al veel invloed op aankopen binnen het gezin. Wij zien dat naast de core kidsadverteerders ook steeds meer niet-traditionele kidsadverteerders hun campagnes aanvullen met communicatie richting kinderen.”
BrandDeli zal verantwoordelijk worden voor de TV-spot-reclameverkoop en Brand Partnerships-oplossingen op zowel Disney XD als Disney Channel. Met de toevoeging van Disney levert BrandDeli de adverteerder met haar kidsportfolio een totaalbereik van 1 miljoen kids (6-12 jaar) per maand.
Verder lezen over Disney
Entertainment02.11.2024
Nieuwe trailer Star Wars: Skeleton Crew ziet er veelbelovend uit
Entertainment20.10.2024
Nemesis: nieuwe Nederlandse thriller is must-see op Disney Plus
Entertainment17.10.2024
Disney+ lanceert vandaag abonnement met reclame in Nederland
Entertainment22.08.2024
Disney+ wordt fiks duurder in Nederland, maar er is hoop
Entertainment20.08.2024
Disney cancelt Star Wars-serie The Acolyte
Gadgets14.08.2024
LEGO komt met must-have-set voor Disney-fans: The Nightmare Before Christmas
Entertainment12.08.2024
The Lion King krijgt eigen attractie en themaland in Disneyland Paris
en de World of Frozen opent in 2026Entertainment12.08.2024
Deadpool & Wolverine brengt meer dan 1 miljard dollar op
Verder lezen over Online Advertising
Artificial Intelligence15.10.2024
YouTubers boos omdat hun stemmen worden gestolen door AI
Advertising08.10.2024
Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Entertainment29.08.2024
Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Advertising02.07.2024
Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting
Advertising25.06.2024
AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads
Video29.05.2024