DC Business21.01.2020

Binnen 1 jaar marktleider? Deze jonge ondernemers lukte het!


Binnen 1 jaar marktleider worden? Klinkt voor velen als een utopie. Toch wisten Sem Zijlstra (28) ex topsporter, CEO van marketingbureau DRIIVN en Wouter Aijtink (26) dit voor elkaar te krijgen. In april 2019 zijn ze gestart met het online event advertising bureau Boest, met als doel om binnen 1 jaar marktleider in de Benelux te zijn. Wat is de succesformule achter deze organisaties? Hoe hebben zij in een korte tijd deze successen bereikt en waar gaan ze nu heen? The sky is the limit voor deze gamechangers.

Online marketing bureau DRIIVN

DRIIVN vertegenwoordigd en ondersteund organisaties met hun online marketing op alle fronten. Met unieke tricks maakt het team onder andere social advertising campagnes, social designs, websites en kennen ze alle ins en outs van SEA en SEO. Het gedreven team van young professionals hanteert een all-in-house werkwijze waarbij de online marketing van A tot Z kan worden opgepakt. Dit zorgt ervoor dat kwaliteit gewaarborgd blijft. Van het creëren van meer online awareness, het verhogen van conversies, het upgraden van engagement op social media tot social advertising en zoekmachine optimalisatie.

Het fullservice online marketing bureau is dan ook binnen 3 jaar uitgegroeid tot een ijzersterk team van 25 man en werkt voor grote namen als KFC, Moet & Chandon, KPN, Veuve Cliquot en vele anderen.

Event advertising bureau Boest

Sem en Wouter stampen binnen 1 jaar het grootste event advertising bureau van de Benelux uit de grond. Van grote festivals, clubavonden en B2B events, tot aan sportevenementen en theater. Boest heeft onder andere Verknipt, Supperclub, Happy Feelings, De Marktkantine en Kriss Kross aan zich gebonden. Inmiddels hebben zij meer dan 3.000 evenementen in 8 verschillende branches succesvol online vermarkt. Dus binnen 1 jaar de grootste zijn en dan lekker rustig aan doen? Dat zit er voor deze rasondernemers niet in. Met hun gedreven team en gepersonaliseerde strategieën zijn zij ready om internationaal de grootste te worden, so keep an eye on Boest!

Met Boest willen ze maximaal bijdragen aan de successen van events, ongeacht in welke branche zij opereren. Via online advertising bereiken zij honderdduizenden mensen per advertentie en zorgt Boest voor awareness voor je event. Het funnel van Boest staat hierin centraal. Deze wekt eerst awareness bij de juiste doelgroep, vervolgens wakkert het consideration en interactie aan om met als doel conversion te bereiken. Op deze manier heeft Boest haar succes weten te genereren bij alle projecten die zij hebben gedaan, ongeacht in welke branche zij opereren.

One big happy family

Het team van DRIIVN en Boest is een grote familie en de klanten zijn inmiddels hun vriendenkring geworden. Achter de jonge ondernemers staat een ervaren en gedreven team van marketing specialisten die naast sterke online resultaten ook de beste klantervaring willen bieden. Bij zowel DRIIVN als Boest staat klantervaring op 1. Er wordt met korte lijnen gecommuniceerd, ze doen er alles aan om doelstellingen en KPI’s te halen en successen worden samen met de klant gevierd. De samenwerkingen zijn soms zo hecht, dat er echte vriendschappen zijn ontstaan.

Momenteel werken DRIIVN en Boest dan ook 3 weken vanuit Bali op hun jaarlijkse workation. Dit ter voorbereiding op het nieuwe jaar. Met de nieuwe energie die tijdens dit soort trips wordt opgedaan staat het team meer dan klaar voor hun klanten.

...

Verder lezen over Online Marketing

HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf

Breeze heeft Microsoft Copilot ten grondslag liggen en biedt een AI-collega die niet je werk overneemt, maar het wel eenvoudiger maakt.

Marketing11.11.2024

HubSpot introduceert Breeze als nieuwe medewerker voor je bedrijf

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Advertenties opstellen met AI, over campagnes brainstormen met AI, maar nu kunnen we ook van kop tot staart marketingcampagnes plannen.

Advertising08.10.2024

Iedereen duikt op de AI-advertenties: dit is waarom

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Online marketingcampagnes zorgen voor aanzienlijk meer nieuwe klanten, zonder dat de bestaande klanten worden geactiveerd. Uit onderzoek blijkt dat campagnes op bijvoorbeeld social media zorgen voor 170 procent nieuwe klanten.

Marketing01.10.2024

Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

Volgens Google geven AI-gestuurde Google Ads campagnes betere resultaten voor kleine en grote bedrijven. Maar die bedrijven hebben wel wat te zeggen over de werking van die AI-advertenties en willen graag meer controle.

Marketing18.09.2024

Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

HEMA heeft na Roblox nu ook Fortnite veroverd. Het zet de game in om zijn schoolspullencampagne SLAYMA onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Marketing21.08.2024

HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Wanneer je overweegt om te investeren in zoekmachineoptimalisatie (SEO), sta je voor een belangrijke keuze: ga je de SEO-activiteiten in-house uitvoeren of schakel je een gespecialiseerd SEO bureau in? Beide opties hebben hun eigen voor- en nadelen. In dit artikel bespreken we de belangrijkste factoren om rekening mee te houden, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen.

Search13.08.2024

SEO bureau vs in-house: de voor- en nadelen

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

Tel Sell mag dan worden weggezet als iets dat maar tacky is, het is wel enorm effectief. Sommige Tel Sell-trucjes ken je waarschijnlijk wel, zoals zorgen dat handen het product aanraken en dat iets heel snel voor elkaar is. Het is allemaal moeiteloos, het voelt goed, het ziet er lekker uit: is het het verkopen van rommel of het naar een hoger niveau tillen van verleiding? Die Tel Sell-manier kun je ook heel goed toepassen op jouw klanten.

DC Business07.08.2024

Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert

Als je vroeger iets wilde zoeken op het internet, dan moest je eerst naar google.com surfen en dan bijvoorbeeld intoetsen: “capaciteit Amsterdam Arena”. Nu is dat helemaal anders en wel op meerdere manieren. Dit zijn vijf manieren waarop ons zoekgedrag verandert.

Search05.08.2024

5 manieren waarop ons zoekgedrag verandert