DC Business03.11.2021

All-Inn Verspreidingen op overname pad


Zijn huis-aan-huis-kranten nog aan de orde van de dag? Ja, want ze staan vol met informatie van de gemeente die je nodig hebt. De kranten worden daarom veel gelezen en vaak met folders rondgebracht. All-Inn Verspreidingen uit Twello ziet er zeker brood in en is op overname pad.

All-Inn Verspreidingen uit Twello neemt Reclamediensten de Schakel uit Voorhout in zijn geheel over. Beide partijen hopen de transactie voor het einde van 2021 af te ronden. De overname verstevigt de positie van All-Inn Verspreidingen in de markt van huis-aan-huiskranten in Nederland.

Recente uitbreidingen All-Inn

De afgelopen maanden sloten vijf verspreidorganisaties uit het oosten van Nederland zich aan bij All-Inn. Met de toevoeging van De Schakel breidt het verspreidgebied zich uit naar het westen van Nederland. Met in totaal drie locaties verzorgt All-Inn wekelijks de verspreiding van meer dan 1,5 miljoen huis-aan huis-kranten en een veelvoud aan folders.

Integratie van werkzaamheden

Medewerkers van De Schakel zetten onder de vlag van All-Inn hun werkzaamheden voort. Zij verspreiden 320.000 bladen per week. “We zijn 56 jaar geleden begonnen. Door in te zetten op kwaliteit en flexibiliteit is het familiebedrijf uitgegroeid tot wat het vandaag de dag is. Onze cultuur sluit naadloos aan bij de visie van All-Inn. Dit biedt ons én onze klanten een fantastische toekomst.” aldus Marion Klootwijk, directeur Reclamediensten De Schakel.

Focus op lokaal en continuïteit

Het uitbreiden van het verspreidingsgebied past, net als investeringen in techniek, bij de groeiambitie van All-Inn. Pim Jansen, directeur All-Inn, vertelt enthousiast: “Onze focus ligt op lokaal. We zetten in op kwaliteit, continuïteit voor uitgevers, en optimaal bereik en conversie voor retail en mkb. Het samengaan met De Schakel biedt ons synergie en geeft medewerkers en klanten een nieuw perspectief.”

All-Inn doet meer voor retail en mkb

All-Inn verspreidt niet alleen huis-aan-huis-kranten, ook helpen zij de retailer en mkb hun klanten te bereiken. Ze geven marketingadvies op het gebied van data, on- en offline marketing en met hun segmentatietool brengen ze exact in kaart wie jouw potentiële klanten zijn en in welke gebieden ze wonen. Alles om gericht te kunnen adverteren.

https://verspreidingen.nl/

Sylvia Torn

DC Business is het zakelijke platform van Dutchcowboys en wordt beheerd door Sylvia. Met veel passie en energie helpt Sylvia organisaties en merken gericht te communiceren in het huidige tijdperk van information overload. Zij doet dat door een doordachte inzet van SEO, de DC websites en haar social media kanalen.

...

Verder lezen over Kranten

NYT laat zich niet meer ‘misbruiken’ door AI-chatbots

ChatGPT, Bard en andere generatieve AI-chatbots zijn voor een groot deel afhankelijk van input die zowel handmatig als automatisch in hun ‘systemen’ gepompt wordt. Allemaal content die ze nodig hebben als training zo...

Media15.08.2023

NYT laat zich niet meer ‘misbruiken’ door AI-chatbots

Factcheck marathon van samenwerkende media

In de aanloop naar de verkiezingen voor de Provinciale Staten organiseren een aantal (regionale) kranten samen met Nieuwscheckers van de Universiteit Leiden en het actualiteitenprogramma Pointer van KRO-NCRV een factchec...

Media27.02.2023

Factcheck marathon van samenwerkende media

In aanloop naar de verkiezingen voor de Provinciale Staten
​Media klagen ChatGPT-maker aan vanwege trainingsmiddelen

Kunstmatige intelligentiehit ChatGPT heeft zich door zijn bijzondere kunnen flink in de schijnwerper gezet, maar hoge bomen vangen veel wind. Scholen zijn er niet blij mee, schrijvers maken zich zorgen en nu is er nog ee...

Online19.02.2023

​Media klagen ChatGPT-maker aan vanwege trainingsmiddelen

Wordle is nu een krantenpuzzel

Wie nog een papieren krant (gehad) heeft, die kent ze wel. De puzzels, sudoku’s en andere invulspelletjes, meestal op de tweede of derde pagina. Althans, zo herinner ik het mij. Tegenwoordig spelen we vooral op onze sm...

Gaming01.02.2022

Wordle is nu een krantenpuzzel

New York Times neemt de populaire game over voor 'zeven cijfers'
De nacht van 14 op 15 april 1912 was de nacht van de Titanic

Het is de avond van 14 april. Precies 109 jaar geleden vond rond deze tijd een van de grootste scheepsrampen uit de geschiedenis plaats. Ik denk dat iedereen wel weet welk schip ik bedoel dat die avond, net voor midderna...

Nieuws14.04.2021

De nacht van 14 op 15 april 1912 was de nacht van de Titanic

Het nieuws bereikte de wereld pas twee dagen later
Vanaf 1922 staat er elke ochtend een strip in de krant

Voor wie elke ochtend de krant leest is het vaste prik. Naast het nieuws even de strips achterin de krant checken. Vandaag in 1922 verscheen de eerste strip in een krant. Het Rotterdams Nieuwsblad (nu onderdeel van het...

Nieuws16.02.2021

Vanaf 1922 staat er elke ochtend een strip in de krant

Belgische krant De Morgen maakt uniek jaaroverzicht van 2020

Voor de meeste Nederlander boven de rivieren zal het Belgisch Nederlandstalige dagblad De Morgen de - ver weg van hun bed show – zijn. In Vlaanderen wordt De Morgen (ooit een linkse partijkrant) gezien als een kwalitei...

Media17.12.2020

Belgische krant De Morgen maakt uniek jaaroverzicht van 2020

De chaos van het afgelopen jaar
De LINDA ook naar Talpa, Linda de Mol creatief directeur Net5

John de Mol is nog lang niet klaar met overnames. Nadat zuslief de logische overstap al maakte naar het mediabedrijf van haar broer worden nu ook de andere belangen van Linda ondergebracht bij Talpa. Zojuist is bekend ge...

Nieuws14.02.2019

De LINDA ook naar Talpa, Linda de Mol creatief directeur Net5

Media-take-over Familie de Mol