DC Business is het zakelijke platform van Dutchcowboys en wordt beheerd door Sylvia. Met veel passie en energie helpt Sylvia organisaties en merken gericht te communiceren in het huidige tijdperk van information overload. Zij doet dat door een doordachte inzet van SEO, de DC websites en haar social media kanalen.
Zijn huis-aan-huis-kranten nog aan de orde van de dag? Ja, want ze staan vol met informatie van de gemeente die je nodig hebt. De kranten worden daarom veel gelezen en vaak met folders rondgebracht. All-Inn Verspreidingen uit Twello ziet er zeker brood in en is op overname pad.
All-Inn Verspreidingen uit Twello neemt Reclamediensten de Schakel uit Voorhout in zijn geheel over. Beide partijen hopen de transactie voor het einde van 2021 af te ronden. De overname verstevigt de positie van All-Inn Verspreidingen in de markt van huis-aan-huiskranten in Nederland.
Recente uitbreidingen All-Inn
De afgelopen maanden sloten vijf verspreidorganisaties uit het oosten van Nederland zich aan bij All-Inn. Met de toevoeging van De Schakel breidt het verspreidgebied zich uit naar het westen van Nederland. Met in totaal drie locaties verzorgt All-Inn wekelijks de verspreiding van meer dan 1,5 miljoen huis-aan huis-kranten en een veelvoud aan folders.
Integratie van werkzaamheden
Medewerkers van De Schakel zetten onder de vlag van All-Inn hun werkzaamheden voort. Zij verspreiden 320.000 bladen per week. “We zijn 56 jaar geleden begonnen. Door in te zetten op kwaliteit en flexibiliteit is het familiebedrijf uitgegroeid tot wat het vandaag de dag is. Onze cultuur sluit naadloos aan bij de visie van All-Inn. Dit biedt ons én onze klanten een fantastische toekomst.” aldus Marion Klootwijk, directeur Reclamediensten De Schakel.
Focus op lokaal en continuïteit
Het uitbreiden van het verspreidingsgebied past, net als investeringen in techniek, bij de groeiambitie van All-Inn. Pim Jansen, directeur All-Inn, vertelt enthousiast: “Onze focus ligt op lokaal. We zetten in op kwaliteit, continuïteit voor uitgevers, en optimaal bereik en conversie voor retail en mkb. Het samengaan met De Schakel biedt ons synergie en geeft medewerkers en klanten een nieuw perspectief.”
All-Inn doet meer voor retail en mkb
All-Inn verspreidt niet alleen huis-aan-huis-kranten, ook helpen zij de retailer en mkb hun klanten te bereiken. Ze geven marketingadvies op het gebied van data, on- en offline marketing en met hun segmentatietool brengen ze exact in kaart wie jouw potentiële klanten zijn en in welke gebieden ze wonen. Alles om gericht te kunnen adverteren.
Verder lezen over Kranten
Media15.08.2023
NYT laat zich niet meer ‘misbruiken’ door AI-chatbots
Media27.02.2023
Factcheck marathon van samenwerkende media
In aanloop naar de verkiezingen voor de Provinciale StatenOnline19.02.2023
Media klagen ChatGPT-maker aan vanwege trainingsmiddelen
Gaming01.02.2022
Wordle is nu een krantenpuzzel
New York Times neemt de populaire game over voor 'zeven cijfers'Nieuws14.04.2021
De nacht van 14 op 15 april 1912 was de nacht van de Titanic
Het nieuws bereikte de wereld pas twee dagen laterNieuws16.02.2021
Vanaf 1922 staat er elke ochtend een strip in de krant
Media17.12.2020
Belgische krant De Morgen maakt uniek jaaroverzicht van 2020
De chaos van het afgelopen jaarNieuws14.02.2019