Jeffrey Bleijendaal is Manager Digital Advertising bij Ematters BV. Jeffrey is vanaf 2005 actief met Zoekmachine Marketing en heeft vanaf die tijd vele honderden campagnes geoptimaliseerd, miljoenen bezoekers gegenereerd en duizenden conversies gerealiseerd voor zijn klanten. Jeffrey is daarnaast voorzitter van de DDMA Search Commissie, enthousiast blogger op Dutch Cowboys en Top Contributor op het officiële Google AdWords Helpforum. Naast SEA is Jeffrey zeer actief met en gecertificeerd voor Google Analytics en de DoubleClick Online Marketing stack.
Advertising24.05.2016
AdWords tekstadvertenties worden 50% groter
Search12.02.2016
Dit was de derde editie van Friends of Search (2016)
Online28.05.2015
Spam in Google Analytics voorkomen
Mobile13.05.2015
5 handige Google apps die je citytrip nog veel leuker maken
Search20.02.2015
Friends of Search 2015 (FOS15) – Samenvatting van een zeer succesvolle dag
Online18.08.2014
De definitie van Conversieattributie moet veranderen!
Advertising22.04.2014
LIVE: Google over ‘next generation of advertising innovations’
Advertising11.04.2014