Rolls-Royce en de wereld van Haute Couture zijn al heel lang aan elkaar verbonden door een gemeenschappelijke filosofie waarbij je altijd kiest voor het toepassen van de allerbeste materialen in de meest wenselijk luxe goederen. Kort vertaald het mag wat kosten maar dan heb je ook wat en dat geldt in hoge mate voor het nieuwste model van Rolls-Royce, de ‘Wraith – Inspired by Fashion’.
Het bijzondere aan de tijdloze modellen van Rolls-Royce is dat je nooit kunt zien wanneer de auto is ontworpen en dat het ook nu al weer zeker is dat deze ‘Wraith – Inspired by Fashion’ over 100 jaar nog steeds zal verwonderen.
Wie denkt dat Rolls-Royce zich houdt bij de vooral klassieke tradities van de Britten vergist zich. De wereldwijde lancering van de ‘Wraith – Inspired by Fashion’ was live te volgen via Periscope, de nieuwe live-streaming App van Twitter.
In 2013 maakte Rolls-Royce als teaser voor de ‘Inspired by’ serie onderstaande video voor de promotie van de Wraith ‘Inspired by Film’ edition.