MINI is gestart met de marktintroductie van de nieuwe MINI 3-deurs, de MINI 5-deurs en de MINI Cabrio. Het Britse icoon uit München doet dat op een manier die past bij de DNA van het merk. Nooit stilletjes, nooit gewoon maar altijd met een boodschap.
Voor de merkintroductie in 2021 heeft MINI gekozen voor een achtdelige videoserie, redactionele verhalen van maximaal een minuut, allen gemaakt voor de sociale mediakanalen van MINI en waaronder nu voor het eerst ook TikTok. MINI wil met een achtdelige korte filmreeks het enthousiasme voor diversiteit, de openheid voor nieuwe dingen en de creativiteit die mensen over de hele wereld in de meest uiteenlopende vormen inspireert, zichtbaar maken. Centraal in de campagne staan jonge en gerenommeerde artiesten, opkomende atleten, experts, evenals influencers en opinieleiders.
Het gaat bij MINI immers altijd om nieuwe ideeën en de moed om onconventionele oplossingen te vinden. In de ‘Launched by’ campagne wil MINI mensen laten zien die iets nieuws durven te proberen en inspireren met hun ideeën – elk op hun eigen unieke manier. Het is keer op keer de lat iets hoger proberen te leggen waarbij het nu de beurt is aan creatieve mensen die allen hun individuele kijk op MINI presenteren.