De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Ter introductie van de nieuwe PEUGEOT 208 lanceerde het automerk een interactieve Virtual Reality ervaring: Catch the Dragon.
Het is een vervolg op de succesvolle PEUGEOT 208 lanceringscampagne eerder dit jaar op de AutoRAI. Daar kregen bezoekers de kans om een interactieve virtuele proefrit te maken door de Oculus Rift te combineren met Leap Motion Technologie en drone beelden.
Film meets Game
In deze film-meets-game ervaring wordt de consument uitgedaagd om de draak, die in de TVC tot leven komt, te vangen.
De game bestaat uit een mix van 360 graden beelden en een virtuele 3D wereld. De 360 graden beelden zijn geschoten in Zuid-Frankrijk. Deze beelden zijn gecombineerd met een virtuele 3D wereld die is gerenderd in een gestileerde low-poly look & feel, en bestaat uit onder andere handgemaakte animaties.
Probeer nu zelf de draak te vangen via www.catchthedragon.nl om kans te maken op toffe prijzen!
Verder lezen over Peugeot
Automotive23.05.2024
VivaTech 2024: Peugeot zet hoog in op rijplezier met Hypersquare
Automotive29.03.2024
5 tips als je een auto wil gaan kopen
DC Business26.03.2024
Internationale media-drive van nieuwe Stellantis Pro One Bedrijfswagens
Automotive31.01.2024
Peugeot E-Lion Day 2024: de leeuw als beschermde diersoort
Automotive14.09.2023
Nieuwe Peugeot e-3008 krijgt een fatsoenlijk bereik
Stellantis zet in op 700 kilometer, maar dat moet nog bevestigd wordenAutomotive24.08.2023
EV’s van Peugeot en BYD in prijs verlaagd
Automotive16.04.2023
Must have hypercar: de nieuwe Peugeot 9X8 van Lego Technic
Automotive06.01.2023