Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
“The road to better never ends” en hoe kun je zoiets beter uitbeelden dan met een videocampagne die oneindig is, met een auto die rijdt op een eindige weg?
Honda en McGarryBowen London maakten een campagne voor Honda’s nieuwe CR-V die niet stopt, hij gaat oneindig door. Het is de opvolger van de award-winnende campagne ”
Illusions” uit 2013 en ook deze campagne is gebaseerd op optische illusie.
De campagne heet de “Endless Road” en volgt een auto die op hypnotiserende wijze op een oneindige bocht door de bergen rijdt. Dit moet de ‘never ending’ tocht naar de meest geavanceerde Honda CR-V uitbeelden.
Je bekijkt de campagne het beste op YouTube, waar gebruik gemaakt wordt van
real time data om de plek, het tijdstip en de weersituatie van de plek waar je op dit moment zit weer te geven. Waar ter wereld je ook bent.
Bekijk de never-ending video van Honda op Honda’s YouTube account. Wij werden op een gegeven moment een klein beetje duizelig van de video.
Verder lezen over Honda
Automotive06.01.2023
CES 2023: AFEELA, het EV-merk van Honda en Sony
Eerste prototype van de EV die in 2026 de weg op moet, getoondAutomotive14.10.2022
Eerste EV’s van Sony en Honda gaan in 2026 de weg op
Noord-Amerika en Japan krijgen voorrang op EuropaAutomotive07.06.2022
Honda en Sony beginnen een bedrijf voor elektrische auto’s
Automotive06.04.2022
Honda en General Motors gaan samen meer EV’s maken
Eerste nieuwe modellen verschijnen 2027 in de VSTechnology07.12.2017
Honda heeft weer wat schattige robots klaar staan voor de CES
Automotive28.10.2017
Honda’s RoboCas: het is een…ding
Auto? Zelfrijdend koffer? Niemand weet hetAutomotive27.09.2015
Honda lanceert indrukwekkende Stop Motion reclame ‘Paper’
Marketing05.11.2014