Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Mercedes-Benz en het Duitse Creative Design Bureau Lukas Lindemann Rosinski hebben hun krachten gebundeld en maakten de Dirty Driving Commercial ter promotie van de Mercedes-Benz Vito.
Met Dirty Dancing’s Time of our Lives op de achtergrond zien we wat er gebeurt wanneer de S 63 AMG Coupé en de Actros verliefd worden en zich volledig aan elkaar overgeven. Er ontstaat een liefdeskind in de vorm van een Mercedes-Benz Vito die het beste van beide voertuigen combineert.
Verder lezen over Mercedes-Benz
Mobile30.04.2024
Deze WhatsApp-emoji ziet er anders uit: heb jij het al gespot?
Automotive23.02.2024
Mercedes-Benz redt het niet: verkoopt in 2030 niet alleen EV’s
Automotive01.02.2024
World Car of the Year 2024: dit zijn de finalisten
Technology22.11.2023
Nieuwe samenwerking tussen SAP en het Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team
Streven naar efficiëntie op en naast het circuitAutomotive11.10.2023
Elektrische Mercedes truck rijdt 1000 kilometer per dag
Mits je de eActros met 500 kWh accupakket halverwege een keer bijlaadtAutomotive01.09.2023
Mercedes opent eigen netwerk met snelladers
Eerste Charging Hubs op drie continenten vanaf oktober onlineAutomotive16.06.2023
Mercedes test ChatGPT in haar auto’s
Straks lekker keuvelen over koetjes, kalfjes en het weer met je auto?Automotive03.05.2023