Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Na de opkomst van ChatGPT, Google Bard, en alles wat daarna nog volgde kunnen we niet meer heen om AI (Kunstmatige Intelligentie). Het is er nu, zal er altijd blijven, en dus moeten we het maar gewoon omarmen. Waarbij enige vorm van regelgeving natuurlijk wel wenselijk is.
Steeds meer bedrijven en merken gaan met AI aan de slag. Zo ook automerk Lexus. Dat een leuke Artificial Intelligence Experience lanceert met de nieuwe LBX. Op een innovatieve en creatieve manier kan AI-kunstwerken genereren met de compacte nieuwe Lexus. De LBX AI Experience is ontworpen om de grenzen van de online aankoop-ervaring nog verder te verleggen. Het richt zich op een publiek dat actief is op sociale media en biedt een volledig nieuwe ervaring rondom de Lexus LBX. Het maakt tevens onderdeel uit van de nieuwe LBX Experience, waar geïnteresseerden niet alleen de LBX in detail kunnen bekijken, maar ook kunnen ontdekken welke LBX het beste bij hun persoonlijkheid past.
Analyseren van posts
De LBX AI Experience vraagt gebruikers om in te loggen op hun Instagram-account, zodat de AI-tool de esthetiek, persoonlijkheid, stijl en het kleurenpalet van hun posts kan analyseren. Vervolgens wordt er een op maat gemaakt achtergrondbeeld gegenereerd achter de LBX dat past bij de stijl van de gebruiker. Als gebruikers geen Instagram-account hebben, kunnen ze kiezen uit een selectie afbeeldingen waarmee de tool meer inzicht krijgt in hun eigen stijl.
Kunstwerken met AI
Op basis van de unieke stijl en persoonlijkheid van gebruikers kunnen miljoenen variaties worden gegenereerd, zodat ieder AI-kunstwerk net zo uniek is als zijzelf. Zodra een AI-kunstwerk is gegenereerd, kunnen gebruikers het downloaden en opslaan, maar ook delen via de eigen sociale media profielen.
Deze AI Experience laat duidelijk de vooruitgang zien die Lexus boekt als het aankomt op innovatieve, klantgerichte digitale ervaringen.
De LBX
Eerder dit jaar presenteerde Lexus de volledig nieuwe LBX. Een naam die staat voor Lexus Breakthrough Crossover. Bij de ontwikkeling van deze compacte SUV stond de Europese klant centraal. De Lexus LBX biedt de Omotenashi gastvrijheid, de luxe, de kwaliteit en de verfijning van Lexus in compact formaat. Deze bekende Lexus kwaliteiten, gecombineerd met een unieke rijervaring, zorgen ervoor dat hij alles in zich om een nieuwe groep automobilisten aan te spreken. De Lexus LBX wordt begin 2024 op de Nederlandse markt verwacht.
Lexus is er trots op grenzen te verleggen en de status quo uit te dagen. Sinds de oprichting in 1989 heeft Lexus herhaaldelijk baanbrekende nieuwe producten ontwikkeld die de perceptie van mensen hebben veranderd en de markt voor luxe auto’s een nieuwe vorm hebben gegeven. De volledig nieuwe, hybride-elektrische LBX is de kleinste Lexus tot nu toe, maar verdient zijn status als baanbrekend model, een model dat de traditionele luxehiërarchie doorbreekt en een game-changer zal zijn voor het merk in Europa.
Verder lezen over Instagram
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media12.11.2024
Instagram krijgt straks avatars met kunstmatige intelligentie
Social Media11.11.2024
Instagram verbetert zijn meest irritante factor
Social Media10.11.2024
Deze week viral: kappersschorten en riksja-rijder
Social Media07.11.2024
Worden sociale media straks net zoals drank?
Social Media03.11.2024
Deze week viral: herfsthond, horizontal parenting en meer
Social Media31.10.2024
Threads heeft 275 miljoen gebruikers: hoe kan dat?
Verder lezen over Kunstmatige Intelligentie
Technology20.11.2024
ClimateGPT: De volgende stap in klimaatonderzoek?
Cybercrime20.11.2024
Wortell opent nieuw next-gen Cyber Defense Center
Mobile20.11.2024
Je Pokémon Go-data wordt nu gebruikt om AI te trainen
Online19.11.2024
Je kunt straks een andere taal spreken in Microsoft Teams
Online19.11.2024
Komt er een moment waarop AI niet meer kan verbeteren?
Online13.11.2024
Dit gebeurt er als je 24 uur alleen bent met AI-chatbots
Tech in Asia13.11.2024
Huawei Connect Paris: AI en de digitale, groene transformatie van Europa
Video13.11.2024
YouTube wordt een deejay en gaat muziek aan elkaar mixen
Verder lezen over Lexus
Automotive04.09.2024
Nieuwe Lexus RZ 300e nu ook in Nederland
Automotive24.01.2024
Lexus is volgens de consumentenbond het meest betrouwbare merk
scoort gemiddeld een 9,6 in betrouwbaarheidsonderzoekAutomotive30.12.2023
Lexus wil een batterij-elektrisch premiummerk worden
Hallo innovatie & geavanceerde technologiënAutomotive06.04.2022
Volledig elektrische Lexus RZ 450e komt er aan
Fabrikant toont de eerste 'teaser' kiekjesAutomotive14.12.2021
30 EV’s van Toyota en Lexus vóór 2030
De Japanse fabrikant begint aan een inhaalslagAutomotive23.10.2019
Lexus LF-30 concept, visie op de toekomst van elektrisch rijden
Elk wiel heeft individueel aangestuurde elektromotorAutomotive30.04.2019
Lexus komt met reclamecampagne voor één auto
De unieke RC F 10th Anniversary Limited EditionAutomotive18.12.2018
Lexus UX wil zich onderscheiden met innovatieve technologieën
De wetenschap achter het portiergeluidVerder lezen over Social Network
Social Media15.11.2024
Meta moet 800 miljoen euro betalen door zijn Marketplace
Social Media14.11.2024
Threads start binnenkort met het tonen van advertenties
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media11.11.2024
Instagram verbetert zijn meest irritante factor
Social Media10.11.2024
Deze week viral: kappersschorten en riksja-rijder
Social Media08.11.2024
TikTok krijgt verregaande Spotify-integratie voor muziek delen
Social Media07.11.2024
Worden sociale media straks net zoals drank?
Social Media04.11.2024