De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De groei in online advertising in de Amerikaanse automotive gaat, na een dipje, gewoon door. Ondanks eerdere berichten van Yahoo, dat de stilstand van Amerika’s autoindustrie voelde in de online advertentie-inkomsten, is 2/3 van de adverteerders in de markt voornemens de uitgaven op te voeren.
Auto-adverteerders gaan de uitgaven de komende 2 jaar verdubbelen ($1,4 naar $2,7 miljard, eMarketer) en zijn samen met de financials goed voor een belangrijk deel van de markt. Yahoo’s relatief grotere afhankelijkheid van ‘branding-dollars’ in de display advertising markt, is ’n mogelijke oorzaak van de tegenvallende resultaten in Q3. Grote automerken ‘branden’ heel wat dollars op, maar vinden vaker de weg naar behaviourals en contextual targeting.
Verder lezen over Yahoo
Cybercrime14.12.2023
Gegevens op straat? Dit zijn de grootste datalekken ooit
Search06.04.2021
Yahoo trekt de stekker uit Yahoo Answers
Service sluit deuren op Star Wars DaySearch29.10.2020
Hoeveel bomen heeft Ecosia geplant?
Eco-vriendelijke zoekmachineTech in Asia20.11.2019
Yahoo! Japan en Line gaan fuseren
Online18.10.2019
Krijg jij nog 358 dollar van Yahoo?
Social Media14.08.2019
Tumblr wordt verkocht aan WordPress-eigenaar Automattic Inc.
Nieuws10.01.2017
Yahoo! wordt Altaba na overname door Verizon
CEO Marissa Mayer treedt afCybercrime23.09.2016