De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Volkswagen is altijd een innovatief merk geweest met vooraanstaande techniek en design. Een merk dat niet kan achterblijven. Tijdens de Super Bowl dit jaar probeerde Volkswagen onder meer met een dubbelganger van Lincoln en Carmen Elektra de meest gedeelde commercial ooit te overtreffen.
Ook nu heeft Volkswagen een ludieke video bedacht om de nieuwe website te presenteren. In de video zien we een gezelschap dat aan het daten is. De vrouw is duidelijk verveeld. Hierbij legt Volkswagen de brug dat met de nieuwe website een auto uitzoeken makkelijker is dan het vinden van de perfecte date.
Met de nieuwe site kunnen gebruikers op basis van hun postcode en eigen voorkeuren de perfecte auto vinden die in de omgeving van de gebruiker te koop staat. Door bijvoorbeeld een model, kleur en andere voorkeuren op te geven, gaat de website zelf op zoek naar een passende auto. Wel moet hierbij worden vermeld dat deze functionaliteit op dit moment alleen voor de Verenigde Staten beschikbaar is. Nederlandse postcodes zijn (nog) niet opgenomen in het systeem.
Verder lezen over Volkswagen
Lifestyle22.08.2024
Wie dacht er als eerste aan tuning?
DC Business19.08.2024
Vernieuwde ID. Buzz Cargo is krachtiger en efficiënter
Automotive01.02.2024
World Car of the Year 2024: dit zijn de finalisten
Automotive11.01.2024
Parkeren en opladen laat je straks over aan een robot
Automotive03.01.2024
Meer nieuwe auto’s de weg op in 2023
En bijna een derde was een EV, ondanks de stagnerende verkoopAutomotive08.12.2023
Sommige VW EV’s ondersteunen nu bidirectioneel gebruik
Met je elektrische Volkswagen je huis van stroom voorzienAutomotive16.11.2023
VW schaalt EV-productie af
Volkswagen noemt het een 'tijdelijke dip' in de vraag naar nieuwe EV'sAutomotive15.11.2023