De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Lexus straalt verbeelding en creativiteit uit waarmee het merk bindt aan zijn klanten. Afgelopen jaar opende Lexus hun eerste Luxury Brand Experience Space in Tokio. Op deze plekken kunnen mensen het gevoel van Lexus ervaren, zonder achter het stuur te zitten. Deze Intersect ruimtes zijn geen gewone dealer, maar een plek waar voorbijgangers kunnen genieten van kunst, mode, cultuur en techniek. In deze ruimtes kunnen klanten bijvoorbeeld ook lifestyle producten kopen die aansluiten bij het merk.
Om deze creativiteit en verbeelding verder over te brengen, heeft Lexus een serie van online video’s gemaakt om dit verder te benadrukken. In de STROBE video zijn acrobaten te zien die met LED ligt zichzelf voortbewegen tussen de hoogbouw van Kuala Lumpur. Elk LED pak bevat 1.680 lampen die draadloos worden bestuurd en in contact staan met de andere LED suits.
Verder lezen over Lexus
Automotive04.09.2024
Nieuwe Lexus RZ 300e nu ook in Nederland
Automotive24.01.2024
Lexus is volgens de consumentenbond het meest betrouwbare merk
scoort gemiddeld een 9,6 in betrouwbaarheidsonderzoekAutomotive30.12.2023
Lexus wil een batterij-elektrisch premiummerk worden
Hallo innovatie & geavanceerde technologiënAutomotive16.11.2023
Een digitale AI-kunstervaring van Lexus met de nieuwe LBX
Automotive06.04.2022
Volledig elektrische Lexus RZ 450e komt er aan
Fabrikant toont de eerste 'teaser' kiekjesAutomotive14.12.2021
30 EV’s van Toyota en Lexus vóór 2030
De Japanse fabrikant begint aan een inhaalslagAutomotive23.10.2019
Lexus LF-30 concept, visie op de toekomst van elektrisch rijden
Elk wiel heeft individueel aangestuurde elektromotorAutomotive30.04.2019