Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
BMW heeft een bijzondere disruptive storytelling video geproduceerd over de toekomstige mobiliteit vanuit hun perspectief van de elektrisch aangedreven BMW i3. BMW wil op een vernieuwende en artistieke manier campagne voeren voor de BMW i. De video is alleen op het internet te zien.
Volgens BMW is deze techniek en manier van filmen nog niet eerder toegepast in Nederland. De video is opgenomen in Amsterdam. Bij disruptive storytelling moet je als kijker worden verrast. De boodschap in de video is vooral: anders denken over mobiliteit. De BMW i3 figureert daarin zonder dat de specificaties van de elektrisch aangedreven auto worden gemeld.
Elektrisch rijden is geen vervanger van het traditionele autorijden. Het is een andere levensstijl waarbij je ook gaat nadenken over efficient en duurzaam autorijden. Waarschijnlijk is een van de grootste beperkingen voor een snelle groei van dit type auto’s nu nog dat de actieradius van de meeste elektrisch aangedreven auto’s relatief laag is (gemiddeld 130 km).
Verder lezen over BMW
Automotive26.09.2024
BMW CE 02 – AM review: op pad met een eParkourer
Lifestyle22.08.2024
Wie dacht er als eerste aan tuning?
Automotive11.07.2024
Grote recall bij meerdere automakers om gevaarlijke airbags
Automotive01.02.2024
World Car of the Year 2024: dit zijn de finalisten
Automotive08.09.2023
BMW gaat toch geen abonnement doen op stoelverwarming
Automotive28.08.2023
Politie ruilt Mercedes in voor Ford en BMW
Automotive15.06.2023
BMW’s mogen als eerste autonoom rijden op Duitse Autobahn
Entertainment02.05.2023