De laatste Facebook campagne van Renault Nederland combineerde de online en offline wereld en gaf “liken” een nieuwe dimensie. De passie voor de nieuwe Renault Clio van Facebook fans werd gemeten door online likes offline te verzamelen. In 2 weken lukte het de fans om met deze offline likes het nieuwe model van Renault tot grote hoogte te tillen.
Voor de introductie van het nieuwste model gingen Renault Nederland en Dorst & Lesser via Facebook op zoek naar de passie van Nederland voor de nieuwe Renault Clio. Een hefboomconstructie werd gebouwd, waarbij aan de ene kant de nieuwe Renault Clio kwam te staan en aan de andere kant een Facebook box werd geplaatst. Deze offline constructie was online te zien via een interactieve livestream. Op het moment dat fans de auto een like gaven, konden ze door middel van de livestream zien hoe hun online like offline in de Facebook box werd geplaatst.
In 2 weken werden er meer dan 16.000 like duimpjes in de Facebook box geplaatst en was er genoeg passie verzameld om de nieuwe Renault Clio naar grote hoogte te brengen. Voor het eerst werd een auto gedragen door likes van een Facebook community. De livestream was op dat moment al meer dan 60.000 keer bekeken en stond ook op homepage van Ustream.