De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
In de periode 11 september tot 21 oktober zijn websites van ’s werelds grootste autofabrikanten gecontroleerd op bereikbaarheid. Vanuit 100 controlestations over de hele wereld werden iedere 5 minuten de prestaties gemonitord, met als resultaat het ‘Global Car Brands’ van Uptrends. Gebleken is dat 83 procent (43 van de 52) websites die zijn gecontroleerd voldoet aan een bereikbaarheidsscore van 99,9 procent. Het betreft dan de bereikbaarheid van de homepage.
25 websites bereikten zelfs de volmaakte score van 100 procent. De minst goed bereikbare website bleek die van Suzuki, met toch nog ruim 95 procent.
De gemiddelde bereikbaarheidsscore van de websites van grote autofabrikanten is 99,85 procent. In de praktijk betekent dat een gemiddelde onbereikbaarheid van 1 uur en 28 minuten per website gedurende de onderzoeksperiode.
Verder lezen over Auto
Automotive15.11.2024
De mooiste auto’s uit de geheime collectie van Alfa Romeo
Gadgets13.11.2024
Waarom je Spotify Car Thing niet moet weggooien
Automotive09.11.2024
Abarth 600e: is de elektrische schorpioen zijn logo waard?
Automotive30.10.2024
Lancia herpakt de rallygeest met Lancia Ypsilon Rally 4 HF
Automotive24.10.2024
De automatische noodrem op auto’s redt meer levens dan ooit
Automotive23.10.2024
10 mooie auto-verhalen uit het Alfa Romeo Museum
Automotive18.10.2024
Rivian laat je auto er als KITT van Knight Rider uitzien
Automotive14.10.2024