Ron verdiende zijn sporen in de Telecom als Mobile Cowboy. Na bijna 15 jaar was hij toe aan een nieuwe uitdaging als zelfstandig freelance journalist, blogger en tekstschrijver. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan. De Mobile Cowboys is back! Met lasso en zweep in de aanslag om de ingeslapen telecommarkt weer eens goed wakker te schudden en met scherp te schieten!
Ziggo zal tot minimaal eind 2025 als hoofdsponsor verbonden blijven aan Ajax. Dat heeft de provider vandaag bekend gemaakt. De Amsterdamse club hoeft zich dus ook de komende drie jaar nog niet druk te maken over welk bedrijf het bonnetje voor het shirtsponsorschap betaalt. De naam van Ziggo prijkt al sinds 2015 op de Ajax shirts.
Tien jaar op de shirts
Met de verlenging zal dat dus in ieder geval 10 jaar het geval zijn. Geen record overigens, want de naam van Philips stond tussen 1982 en 2016 maar liefst 34 jaar op de shirts van PSV. Dat was toen, en voor zover ik weet nu nog steeds, de langste sponsorrelatie ter wereld. Die duurt overigens nog steeds voort. Het zou ook gek zijn als Philips haar ‘eigen’ Philips Sport Vereniging niet meer zou ondersteunen.
Met de verlening van de samenwerking zeggen Ajax en Ziggo ook dat beide partijen zich de komende jaren zullen blijven focussen op het aanbieden van exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport en voordelen voor fans van de club. Onlangs lanceerde Ziggo Priority, een loyaliteitsprogramma waar klanten van de provider kunnen profiteren van exclusieve aanbiedingen en kortingen. Voor Ajax fans, die ook Ziggo (of Vodafone) klant zijn, betekent dit dat ze toegang krijgen tot bijzondere ervaringen bij Ajax en kaartenacties voor wedstrijden.
Beide partijen blij met verlenging
Het moge duidelijk zijn dat zowel Ziggo als Ajax blij zijn met de verlenging. Iets dat met name voor Ajax een bijzonder gevoel moet zijn, want een verlenging betekent doorgaans dat de wedstrijd nog niet gewonnen is, maar dit ter zijde.
“Ziggo staat al sinds 2015 op ons shirt en je kunt gerust spreken van een partnership dat elk jaar beter en sterker wordt. We zijn Ziggo dankbaar voor de steun die ze reeds gaven en voor het vertrouwen in onze toekomst”, aldus Menno Geelen, commercieel van Ajax.
“We zijn trots op de verlenging van ons hoofdsponsorschap en zien dat de aantrekkingskracht van Ajax alleen maar toeneemt. In ons nieuwe klantprogramma Priority zal Ajax dus een grote rol spelen, naast onze andere partners”, voegt Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo daar aan toe.
[Fotocredits – Blue Planet Studio © Adobe Stock]
Verder lezen over Sport
Entertainment13.11.2024
Jake Paul vs. Mike Tyson: Wat we kunnen verwachten van dit explosieve gevecht
Nieuws06.11.2024
Check de langste basejump ooit (met dank aan Red Bull F1-engineers)
Gaming31.10.2024
Infographic: 25 dagen EA Sports FC 25
Automotive30.10.2024
Lancia herpakt de rallygeest met Lancia Ypsilon Rally 4 HF
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online10.09.2024
AI-tool personaliseert je workouts slimmer
Cybercrime16.08.2024
Wielrenner, je racefiets kan gehackt worden
Events24.07.2024
Olympische Spelen belanden nu al in een schandaal met drones
Verder lezen over VodafoneZiggo
Video29.08.2024
Een tv-programma opnemen? Ziggo gooit er een reclameblok voor
Mobile02.07.2024
VodafoneZiggo verkrijgt (voor € 57,5 miljoen) belangrijk 5G spectrum
Online18.06.2024
Internet thuis wordt dit jaar weer duurder
Entertainment06.06.2024
Het EK Voetbal zie je in UHD-beeldkwaliteit bij Ziggo
de aftrap van een lange sportzomerDC Business11.12.2023
Een vliegende start: Tips voor het beginnen van je eigen bedrijf met Ziggo Webmail en Funda Business
Online02.11.2023
Exodus kabelinternetklanten bij VodafoneZiggo gaat door
De provider verloor het afgelopen kwartaal meer dan 33.000 abonneesEntertainment24.08.2023
De Dutch Grand Prix kijken bij Ziggo… nou ja, soort van
Nieuws26.07.2023