De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Na 15 jaar trouwe dienst, is het hoog tijd om Bob eens in het zonnetje te zetten. Het aantal overtreders is – mede dankzij Bob – de afgelopen jaren gehalveerd. Volgens TeamAlert is een stukje waardering dan ook wel op zijn plaats. Daarom lanceert de jongerenorganisatie vandaag de video ‘Beloon je Bob!’, waarin Bob na een verantwoorde nacht eens even in het zonnetje gezet wordt.
Campagne
Ondanks dat de Bob-campagne zijn waarde inmiddels meer dan bewezen heeft, valt er op het gebied van verkeersongevallen- en doden nog veel winst te behalen. Dat was al langer bekend, maar de verontrustende cijfers die vorige week vanuit het CBS naar buiten kwamen, onderschreven dit nog maar eens.
Het aantal verkeersdoden steeg voor het tweede jaar op rij, van 621 naar 629. Daarnaast is er in de leeftijdsgroep tussen de 20 en 30 jaar een stijging van maar liefst 14% te zien als het gaat om dodelijke slachtoffers.
Cijfers terugdringen
Directeur-bestuurder Henk Schravemade zegt daarover het volgende: “Wij balen ontzettend van deze cijfers en het spreekt dan ook voor zich dat wij ons de komende jaren er hard voor willen maken dat deze weer terug worden gedrongen. De Bob-campagne helpt bij het voorkomen van ongevallen, het aantal alcoholovertreders is de afgelopen 15 jaar tenslotte niet voor niets gehalveerd.”
TeamAlert wil Bob graag bedanken voor zijn bewezen diensten en de impact die de campagne gehad heeft, daarom is het nu tijd voor een video. #beloonjebob
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefVerder lezen over Consument
Nieuws16.11.2024
Consumentenbond: ‘zonnestroomsubsidie’ als alternatief voor salderingsregeling
Online04.09.2024
Consument is onvoldoende geïnformeerd over duurzaamheid van online winkelen
Media06.03.2024
RTL & Buienradar komen met het energieweerbericht op tv
Cybercrime05.02.2024
Consumenten bezuinigen op kosten, maar helaas ook op privacy en security
Marketing01.02.2024
Onderzoek: veel consumenten bezorgd over het geven van persoonlijke gegevens aan retailers
Automotive24.01.2024
Lexus is volgens de consumentenbond het meest betrouwbare merk
scoort gemiddeld een 9,6 in betrouwbaarheidsonderzoekGadgets22.12.2023
Massaclaim: Je krijgt mogelijk geld als je een tv hebt gekocht
Met vriendelijke groet, Samsung?Mobile01.11.2023
ACM en Apple komen er maar niet uit met datingapps
Verder lezen over Drank
Lifestyle15.12.2023
Hertog Jan onthult 7e editie Grand Prestige Vatgerijpt bier 2023
DC Business07.12.2023
Het vieren van mijlpalen met gepersonaliseerde drank
Lifestyle31.07.2023
Geld besparen en toch goede wijn scoren? Zo doe je dat!
Nieuws20.06.2023
The GlenDronach, Schotse whisky met Spaanse roots
Lifestyle06.04.2022
The GlenDronach 50 jaar oude single malt en de prijs wil je niet weten
Nieuws13.05.2021
Wereld cocktaildag! Die cocktailwalk organiseer je gewoon zelf
Nieuws17.04.2021
Drink vandaag een rood wijntje: het is Malbec World Day
Proost!Nieuws24.02.2021