Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Varen op zee gaat niet zonder risico, zeker met een zeilboot of andere kleine vaartuigen. Daarom is het advies om altijd een zwemvest te dragen. Wie in het water terechtkomt, wil de zee echt niet leegdrinken en wil gewoon veilig kunnen worden gered.
Om mensen hier van bewust te maken, verzon Tribord met het creatieve bureau Rosa Park een ludieke actie. Voorbijgangers kregen bij de haven een heerlijk koel blikje WAVE aangeboden als de nieuwe frisdrank. De inhoud was echter niet wat zij verwachten en bestond uit 100 procent puur zout zeewater. Hun reacties zie je in de video.
Zelden lukt het om een reclameboodschap zo duidelijk te verpakken. Tribord is er in geslaagd en plaatste heel genuanceerd hun boodschap op de blikjes “make this your last taste of drowning”.
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023