Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Al zolang reclame bestaat zijn vrouwen het mikpunt van suggestieve advertentiecampagnes. Misplaatst, goedkoop en met gebrek aan creativiteit met als misschien wel het meest trieste dieptepunt: de orale suggestie van Burger King. Het reclamebureau, incluis de hamburgerketen, was trots op hun bedenksel, want uiteindelijk haalde de advertentie wel de wereldpers.
Volgens Mashable begon onderstaande video #WomenNotObjects, die duidelijk wil afrekenen met het afschilderen van vrouwen als lustobject in advertenties met een zoekopdracht in Google op ‘objectification of women‘ die onthutsend zoekresultaat geeft van hoe ‘creatief’ de reclamewereld kan zijn.
De campagne #WomenNotObjects“ bedacht door Madonna Badger, co-founder en creative director van een reclamebureau, verdient de aandacht en wil de discussie rond dit onderwerp op gang brengen. De video eindigt met een veelzeggende persoonlijke boodschap ‘I am your mother, daughter, sister, coworker, manager, CEO’.
Verder lezen over Viral Video
Social Media13.10.2024
Deze Week Viral: de Iron Throne, Hathaway zegt sorry en gierige kat
Automotive12.09.2024
Going viral: Lando Norris rijdt in LEGO Technic McLaren P1 een rondje op Silverstone
Social Media01.09.2024
Viral Deze Week: onewheelende hond en gratis viral horrorfilm
Social Media25.08.2024
Deze Week Viral: very demure, very mindful uitgelegd
Social Media14.07.2024
Deze Week Viral: bitcoin omhoog door Trump, spaghetti-mation en Messi
Social Media22.06.2024
Deze Week Viral: van liiiinks naar reeechts, de hoofdband en meer
Video27.05.2024
Boston Dynamics-robot Spot gaat viral met TikTok-dansjes
Social Media25.05.2024