De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Hoe goed je jezelf of als bedrijf ook weet in te leven in de wereld van kinderen, je komt soms tot de conclusie dat je iets simpelweg niet beter kunt dan een kind. Dat weet ook Haribo. Daarom hebben ze voor de nieuwste commercial, die vanaf vandaag (13 oktober) te zien zal zijn, de verantwoordelijkheid voor de output volledig in handen gelegd van een groep kinderen.
Dennis Teeken, CEO van Haribo: “Voor de nieuwste commercial voor KinderMix wilden we benadrukken dat Haribo het kind bij volwassenen naar boven haalt. Hoe doe je dat? Door leuke combinaties te maken tussen kinderen en volwassenen en contrasten op te zoeken. De setting is een boardroom met volwassenen, die ingesproken teksten van kinderen gebruiken.”
Reclamebureau Superrebel organiseerde een studiodag met 40 kinderen. Zij mochten bedenken waar de snoepjes hen aan doen denken, vertellen wat er leuk en lekker aan is. Deze gesprekken werden ter plekke opgenomen en zijn rechtstreeks gebruikt in de commercial.
Het resultaat zie je hieronder!
Verder lezen over Kinderen
Startups11.11.2024
ChatLicense wint Global Impact Challenge van Singularity University en SYNC Ithra
Social Media26.09.2024
Zuckerberg: ‘Social media geen directe invloed op geestelijke gezondheid’
Social Media18.09.2024
Instagram is niet meer hetzelfde voor tieners
Events16.09.2024
Vier 25 jaar Spongebob @ WONDR Experience Amsterdam
Technology16.09.2024
Dit is de opvolger van de veiligste autostoel: Anoris T2 i-Size
De Ferrari onder de autostoelen?Online13.09.2024
Ouders, kinderliedjes blijven straks uit je Spotify-geschiedenis
Social Media03.09.2024
Sociale media mogen niet gedwongen worden kindercontent te filteren
Online02.07.2024