Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
22-jarig paralympisch atlete Marlou van Rhijn schittert in de nieuwste campagne van Nike. De Bladebabe die in 2012 op de Paralympische Spelen goud won op de 200 meter is één van de drie vrouwelijke atleten die in een reeks korte filmpjes voor Nike te zien is, de twee andere dames worden later deze maand bekend gemaakt, het zijn geen van tweeën Nederlandse atletes.
Marlou’s motto? “Als je weet dat je goed bent, maar toch beter kan.. #justdoit”.
Ook al heeft Marlou Olympische medailles gewonnen en staan er verschillende wereldrecords op haar naam, ze is nog steeds niet tevreden. Het overtreffen van verwachtingen en de next level bereiken is waar het haar om gaat.
Bekijk hieronder de inspirerende 15-seconden durende video van Marlou.
Verder lezen over Nike
Technology05.07.2024
Zelfs schoenen ontkomen niet aan het grootste nadeel aan tech
Online16.04.2024
Nike komt met een 404 Error-schoen voor nerds
Gadgets06.02.2024
Sneakerheads hebben een groot probleem: sneakers ontbinden
Metaverse16.11.2022
Nike gelooft in NFT’s: lanceert NFT-markplaats .Swoosh
Nieuws15.06.2022
Nike en Adidas ruziën om apps en verstelbare sneakers
Metaverse09.02.2022
Het metaverse: waarom zou je digitale kleding kopen?
Metaverse20.01.2022
Wat er nu al gebeurt in het Metaverse
Nike, Disney, Walmart: wie volgt?Gadgets17.01.2022