De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Drones, rondom de regelgeving, waar, wanneer en tot welke hoogte er gevolgen mag worden, is nog veel te doen maar na Cat-vertising, boob-vertising is er nu ook Drone-vertising.
In Rusland was er de eerste “drone-vertising” campagne voor ‘Wokker,’ het fastfood bedrijf zet drones is om de rijst en noodle gerechten te promoten.
Volgens Hungry Boys is het geen spoof, en was de actie gericht op het financiële district van Moskou, om lunch te promoten onder de altijd drukke kantoormedewerkers. Naar verluidt, steeg de omzet met 40%.
[Afbeelding © Fotolia]
Verder lezen over Drone
Gadgets05.09.2024
DJI introduceert de handzame selfie-drone DJI Neo
Entertainment03.09.2024
Mysteryland sluit af met een spectaculaire show: 600 drones verlichten de hemel
Eindshow met drones, vuurwerk, 3D-video, licht, muziek en zangGadgets15.08.2024
Summergadgets giftguide: de leukste gadgets voor de zomer
Gadgets01.08.2024
DJI Neo gelekt: kleinste, betaalbare drone van DJI
Events24.07.2024
Olympische Spelen belanden nu al in een schandaal met drones
Gadgets04.07.2024
Deze droneshow is van een nieuw niveau
Gadgets02.07.2024
Drone-merk DJI lijkt fietsen te willen gaan maken
Gadgets24.05.2024