Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Nog steeds vinden modemerken dat een mannequin niet veel ouder dan 17 jaar mag zijn, 1.92 of langer en het liefst met anorexia. Gelukkig zijn er inmiddels ook campagnes die kiezen voor echte vrouwen met al hun rondingen. Ze zijn vaak mooier en hebben een natuurlijke vrolijkheid. In Nederland is het niet anders, hier scoort een maatje 42 nog steeds in de rekken.
MS Mode heeft de ‘guts’ om dat maar eens te benadrukken in een nieuwe campagne met de veelzeggende hashtag #curvepower. In de fraai gemaakte video draait het maar om één ding, de vrouw en haar rondingen die genoeg lijken te zijn voor de verleiding. Het hogere doel is natuurlijk ook om de collectie voor deze winter onder de aandacht te brengen. #curvepower
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023