Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Dat haakje waar jij je jas aan op hangt, dat hangertje waar je kleding op hangt, het matras waar je op slaapt… spullen die je nodig hebt, maar die je gewoon voor lief neemt. In de nieuwe campagne van Ikea, genaamd ‘Everyday Heroes’ worden deze producten in het zonnetje gezet.
De campagne is weer lekker over de top,
zoals we wel vaker bij Ikea gezien hebben. Voor de campagne is zelfs een Twitter-account aangemaakt. @everydayhero365 is het twitter-account van de GRUNDTAL (een wc-rol houder)
We zijn benieuwd wat @EverydayHero365 de komende tijd de wereld in zal sturen, bekijk ondertussen de campagne video hieronder.
Verder lezen over Ikea
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Online27.08.2024
IKEA test een eigen marktplaats voor gebruikte meubels
Marketing10.06.2024
IKEA rekruteert Roblox-spelers als virtuele medewerkers
Gadgets29.04.2024
IKEA komt met een thuiswerkplek die ook echt handig is
Gaming16.04.2024
Het nieuwe gamingmeubel van IKEA klap je gewoon weg
Gadgets10.11.2023
Led-strips: 5 x leuke dingen waarvoor je ze kunt gebruiken
Nieuws27.07.2023
IKEA bestaat 80 jaar: 8 bijzondere wetenswaardigheden
Online03.05.2023