Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Jumbo lanceerde een paar dagen geleden hun 3 minuten durende commercial. De video maakte nogal wat los en kreeg zowel haters als fans. Van goedkoop jatwerk tot prima actie. We hebben niet echt geturfd maar als we de reacties bekijken vinden de meeste mensen de actie van Jumbo wel ok ondanks de niet geheel ’transparante’ vergoedingen van de BN’ers.
Daarna is het een kwestie van wachten tot dat AH gaat reageren. Bekijk de video, goedkoop jatwerk maar dan wel met een heel andere insteek. De video is bedoeld als ‘persiflage’ en niet gemaakt in opdracht van AH. We zijn nu wel benieuwd of er ook merken nog op gaan inhaken. KLM heeft waarschijnlijk al een vlucht gepland met daklozen en het zou mooi zijn als Chocomel nu ook in actie gaat komen.
Verder lezen over AH
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceNieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
Nieuws20.11.2023
Boodschappen rekenen we al 35 jaar af met de pinpas
in 1988 had Albert Heijn de primeurNieuws27.10.2023
Robots doen de boodschappen in nieuwe Home Shop Center van Albert Heijn
Lifestyle27.11.2020
We koken veel uitgebreider tijdens deze toch bijzondere kerst
Advertising31.01.2020
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten
De mooiste en beste commercialsAdvertising27.09.2019
Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden
Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zienNieuws26.06.2019