Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Gouden momenten. Iedereen kent ze. Samen proosten op een succesje, op elkaar of gewoon op het weekend. Op vakantie, of gewoon lekker thuis. In het voetbalstadion of na een rondje fietsen. In de middag tijdens een lekkere lunch, of in de avond gezellig op een terras. Allemaal van die gewone alledaagse dingen, die veranderen in gouden momenten met een goed glas bier. Dit is de boodschap van de nieuwe landelijke campagne ‘Gouden momenten’ die Nederlandse Brouwers heeft gelanceerd.
We hebben bizarre maanden achter de rug. Veel mensen realiseerden zich des te meer hoe bijzonder kleine alledaagse momenten kunnen zijn. Op de bank bijkomen na een hectische dag thuiswerken waarbij je tussendoor de kinderen les moest geven. Of proosten met een goede vriend op het terras, nadat je wekenlang elkaar sprak via videobellen.
Samen dit soort momenten markeren, doen we vaak door met elkaar te proosten. Met frisse alcoholvrije bieren tot aan smaakvolle speciaalbieren. Thuis of op het terras of in een café. De horeca is nadat ze wekenlang haar deuren moest sluiten, weer open. Het is knap om te zien hoe ondernemers in korte tijd hun zaak zo hebben aangepast zodat consumenten weer op een verantwoorde manier naar de horeca kunnen komen. Gouden momenten beleef je samen en wat smaakt beter dan dit te vieren met een mooi vers getapt glas goudgeel bier?
Deel jouw gouden moment!
Wat is jouw gouden moment? Volg de campagne op Facebook of Instagram ‘degoudenmomenten’ en deel jouw gouden moment met #goudenmomenten.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefVerder lezen over Nederland
Automotive25.11.2024
Bestelbusjes mogen langer de zero-emissiezone in
Nieuws20.11.2024
Je zorgverzekering voor 2025 kiezen: hier moet je op letten
Technology18.11.2024
Onderzoek: Mkb heeft behoefte aan ondersteuning bij digitalisering
gebrek aan kennis en expertiseNieuws14.11.2024
Wolven die niet worden bejaagd, worden steeds brutaler!
Jaarlijks wolvenafschot dringend noodzakelijkEvents06.11.2024
10e editie WFFR: met een ode aan natuurliefhebbers en vertoningen in de wijk
Nieuws05.11.2024
5 dingen die we zullen missen van Blokker
Nieuws08.10.2024
Den Haag ontvangt EU missie label voor duurzaamheid
Online02.08.2024