Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Het afgelopen jaar zijn er een groot aantal campagnes geweest waarin een speciale vending machine de hoofdrol speelde. Zoals de campagne van Walker’s bijvoorbeeld, waarin oud voetballer Gary Lineker zakjes chips uit deelde aan mensen die een tweet over de actie verstuurde. Of de vending machine van Nike waarin cadeautjes lagen die konden worden betaald met Fuelpoints.
TAXI, een Canadees bureau deed onlangs zijn eigen vending machine stunt en met die stunt werden alle eerdere acties een klein beetje belachelijk gemaakt. Deze vending machine maakte geen gebruik van gezichtsuitdrukkingen, hij scande niet je identificatie, het deed slechts één ding… hij nam geld in en gaf daarvoor in plaats een lekkere snack.
2014 was het jaar van de vending machine-stunt, deze ‘stunt’ van TAXI is een mooie afsluiter van dat jaar. We zijn nu al benieuwd welke trend we in 2015 zullen krijgen!
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023