07.12.2014
Advertising

Deze vending machine doet wel iets héél spannends

By: Annemerel de Jongh

BlogAdvertising

Het afgelopen jaar zijn er een groot aantal campagnes geweest waarin een speciale vending machine de hoofdrol speelde. Zoals de campagne van Walker’s bijvoorbeeld, waarin oud voetballer Gary Lineker zakjes chips uit deelde aan mensen die een tweet over de actie verstuurde. Of de vending machine van Nike waarin cadeautjes lagen die konden worden betaald met Fuelpoints.

TAXI, een Canadees bureau deed onlangs zijn eigen vending machine stunt en met die stunt werden alle eerdere acties een klein beetje belachelijk gemaakt. Deze vending machine maakte geen gebruik van gezichtsuitdrukkingen, hij scande niet je identificatie, het deed slechts één ding… hij nam geld in en gaf daarvoor in plaats een lekkere snack. 

2014 was het jaar van de vending machine-stunt, deze ‘stunt’ van TAXI is een mooie afsluiter van dat jaar. We zijn nu al benieuwd welke trend we in 2015 zullen krijgen!

Share this post