Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
Het is vandaag Stress Awareness Day in het Verenigd Koninkrijk en wat helpt er nu beter tegen stress dan een lekkere massage? KitKat heeft iets bedacht om lekker te ontstressen na een lange werkdag. Ze hebben een billboard gemaakt die een massage kan geven.
Onder het motto van ‘Have a break, have a KitKat’ heeft de chocoladefabrikant samen met reclamebureau J. Walter Thompson en mediabureau Mindshare deze campagne bedacht.
Speciale techniek
De billboards kunnen massages geven door een speciale techniek. Deze techniek zorgt ervoor dat het bord aangename trillingen geeft wanneer iemand er tegen aan gaat staan. Door deze trillingen wordt je onder- en bovenrug heerlijk gemasseerd.
Columbia
Wanneer je de speciale billboards in het echt wil bewonderen en zelf zo’n heerlijke massage wil, moet je wel een eindje reizen. De twintig billboards staan namelijk verspreid door Colombia.
Een grappige toevoeging aan de campagne is dat wanneer iemand in de buurt van een massage billboard op Twitter klaagt over gestrest zijn of een pauze nodig hebben, KitKat reageert met de locatie van het billboard. Hierdoor kan iedere gestreste Columbiaan snel een heerlijke massage krijgen.
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023