Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.
Eindelijk heeft Albert Heijn een opvolger gevonden voor de bekende supermarktmanager Harry Piekema. Ilse heet ze en we gaan haar de komende tijd regelmatig zien op tv.
De nieuwe hoofdrolspeelster is net als Harry supermarktmanager en we zien in de reclames hoe ze haar drukke leven inricht. Niet alleen in de winkel, maar ook thuis met haar gezin. Albert Heijn laat weten dat het dagelijks leven in de nieuwe reclamecampagne centraal staat. ‘Dat is het lekkere van Albert Heijn’ is de nieuwe pay-off.
Nieuwe huisstijl voor Albert Heijn
Bij de start van de nieuwe reclamecampagne introduceert Albert Heijn ook een nieuwe huisstijl, waarin de kleur blauw nog veel prominenter naar voren komt. Als klant ga je dit zien in de supermarkten, online en de app. Het kenmerkende oranje staat voor de bonusaanbiedingen en het Nederlands Elftal en KNVB, waar AH sinds kort partner van is.
Vanaf aanstaande zondag start de supermarktketen met een introductiecommercial. Hierin stelt Ilse zich voor aan de kijker. In de campagne wil Albert Heijn laten zien hoe de keten het leven gemakkelijker, betaalbaar, gezonder en lekkerder maakt voor hun klanten. En we zien Ilse niet alleen in de supermarkt, maar zien volgens AH daarnaast waar zij dagelijks, ook thuis, mee worstelt.
Nieuwe reclame is grappig en vernieuwend
De eerste tv-commercial duurt maar liefst 90 seconden. Maar we krijgen op deze manier wel de kans om Ilse te leren kennen. En het moet gezegd: Albert Heijn heeft weer iets grappigs en vernieuwends bedacht. We zijn benieuwd welke ‘avonturen’ Ilse nog meer gaat beleven.
Bekijk hieronder de commercial!
Beelden: Albert Heijn
Verder lezen over AH
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceNieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
Nieuws20.11.2023
Boodschappen rekenen we al 35 jaar af met de pinpas
in 1988 had Albert Heijn de primeurNieuws27.10.2023
Robots doen de boodschappen in nieuwe Home Shop Center van Albert Heijn
Lifestyle27.11.2020
We koken veel uitgebreider tijdens deze toch bijzondere kerst
Advertising31.01.2020
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten
De mooiste en beste commercialsNieuws26.06.2019
Albert Heijn laat bezorgrobot rijden op High Tech Campus in Eindhoven
Nieuws13.05.2019
Picnic wint marktaandeel ten koste van Albert Heijn
Markt voor online boodschappen groeitVerder lezen over Commercial
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising02.08.2024
Apple moet weer excuses maken voor een reclame
Events14.02.2022
Super Bowl LVI: dit waren de leukste commercials
Duurste reclamespotjes van de wereldMobile02.01.2022
Apple gebruikt angst om haar Watch te promoten
Gadgets02.10.2021
Moeten we advertenties accepteren op gadgets die we betalen?
Advertising23.07.2021
De Olympische Spelen starten vandaag: dit zijn de beste commercials
Marketing31.07.2020
Heb jij Nike’s nieuwe spectaculaire commercial al gezien?
Professionele atleten en amateurs komen samenAdvertising31.01.2020