Kris Dries is de 20-jarige student die de voorhoofden van z’n vrienden op eBay verhuurde voor reclame, om zijn verjaardagsfeest te bekostigen.
Een maand na de voorhoofdfuif kwam Kris opnieuw in de pers met zijn volgende stuntje: de poriënveiling, waarbij hij de poriën van z’n zus verhandelde voor reclame, die geveild werden per lapje huid. Een sequel op de voorhoofdfuif dus, die in Vlaanderen opnieuw op veel media-belangstelling kon rekenen.
Het winnende bod werd uitgebracht door erosite WILT.be en het “schandaaltje” haalde de kranten en radiozenders . Geen enkele journalist had door dat de actie opgezet spel was: Kris Dries is één van de vetzakken achter WILT.be en bedacht het plan met 2 doelen: een gratis reclamecampagne in de pers, en een plezant feestje 🙂
De poriënveiling was een succes: de bezoekerscijfers zijn verdubbeld, waardoor het bod van 510 euro reeds is terugverdiend.