Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
De Stichting De Kinderconsument roept in een open brief het bedrijf Scarlet op om de huidige campagne van het nieuwe abonnement met gratis kindermobiel met onmiddellijke ingang te stoppen.
De campagne, die nog steeds te zien is op billboards en een website, toont een meisje dat gekleed is, zoals de stichting omschrijft in ‘minuscule lingerie’.
Doordat de Reclame Code Commissie niet ontvankelijk bleek voor de honderden klachten van ouders richten zij zich nu in groten getale tot Stichting De Kinderconsument . De stichting claimt dagelijks een enorme hoeveelheid klachten binnen te krijgen van ouders die ook de billboards en de website willen laten verbieden. (Adformatie.nl)
Verder lezen over Reclame
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023