Uitgeverij Springer nam vorige week het vakblad Reclameweek over van Uitgeverij Het Dozijn, net als het maandblad over creatie en merken ‘Identity Matters’.
Daarmee gaat Springer de concurrentie aan met Adformatie en Creatie. Pikant detail is dat Springer ooit ontstond door overname van de academische uitgeverijen van WoltersKluwer (uitgever van beide titels).
Springer richtte zich tot nu toe voornamelijk op Medische en Vrije Tijd titels, maar kan op deze manier dus ook communicatie tot haar portfolio rekenen.
Vorig jaar april waren beide titels nog onderwerp van overname door Erik de Vlieger. Hopelijk brengt Springer het blad een mooie toekomst, beginnende met een echte site!
Verder lezen over Reclame
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023