De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
De afgelopen weken was Nederland in de ban van de pietendiscussie. Voor- en tegenstanders buitelden over elkaar heen met hun argumenten. De discussie bleek ook voor Tele2 verstrekkende gevolgen te hebben, want vandaag kondigde Frank, het Zwarte Schaap, namelijk zijn afscheid bij Tele2 aan, hij wil niet de aanleiding zijn voor mogelijke discussies binnen de Nederlandse kleinvee samenleving.
Frank is de afgelopen jaren het gezicht van Tele2 op de consumentenmarkt geweest. Nadat het nieuws van zijn vertrek bekend werd heeft het bedrijf ook een geheel vernieuwde website gelanceerd. Cilesta van Doorn, directeur Brand & Communication Tele2 Nederland: “Wij respecteren de keuze van Frank en willen hem bedanken voor 5 geweldige jaren. Hij heeft ons niet alleen ontzettend geholpen om de bekendheid van Tele2 in Nederland nog verder te vergroten, Frank voorkwam ook kuddegedrag waardoor wij ons wisten te onderscheiden van onze concurrenten. Frank’s afscheid is ook een enorme stimulans. Wij gaan nu werken aan nieuwe mooie communicatie campagnes waarmee we iedereen in Nederland binnenkort weer zullen verrassen.”
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023