De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Napoleon Games is in België marktleider in Gambling Entertainment en vergund door de Kansspelcommissie. Naast de aanwezigheid van een 20-tal Gambling Lounges, is het bedrijf sinds begin 2012 ook online actief.
De online activiteiten gaan ze nu uitbreiden naar de wereld van Sports & Event Betting. Je kan er dus ook in gaan zetten op 37 verschillende sporten zoals voetbal, tennis, basketbal en wielrennen, maar ook op enkele bijzondere sporten zoals American Football, ijshockey en martial arts.
En voor de lancering hiervan pakken ze uit met een primeur: de eerste commercial waar je op in kan zetten. De online film toont een absurde race tussen 7 bizarre sporters zoals een voetballer met nektapijt waarvan de bal letterlijk aan zijn voet kleeft, een slechtziende wielrenner en zelfs een pikeur met sulky en paard. Na enkele seconden bevriest de online film en wordt de kijker gevraagd om gratis te voorspellen wie van de 7 bizarre sporters de race zal winnen. Daarna gaat de film verder. En net zoals bij de echte kansspelen, is het einde van de film nooit hetzelfde. Wie juist kiest, maakt kans om tot € 500 gratis speelkrediet te winnen.
Het idee van het spotje is afkomstig van Duval Guillaume Modem, het befaamde reclamebureau uit Antwerpen dat eerder al enkele grote successen boekte met reclamestunts voor TNT, Coke Zero en Carlsberg.
Verder lezen over Commercial
Advertising06.11.2024
Mag er straks nog wel reclame worden gemaakt voor vliegen?
Advertising02.08.2024
Apple moet weer excuses maken voor een reclame
Events14.02.2022
Super Bowl LVI: dit waren de leukste commercials
Duurste reclamespotjes van de wereldMobile02.01.2022
Apple gebruikt angst om haar Watch te promoten
Gadgets02.10.2021
Moeten we advertenties accepteren op gadgets die we betalen?
Advertising23.07.2021
De Olympische Spelen starten vandaag: dit zijn de beste commercials
Marketing31.07.2020
Heb jij Nike’s nieuwe spectaculaire commercial al gezien?
Professionele atleten en amateurs komen samenAdvertising31.01.2020