04.10.2010
Advertising

Volgende week de 24 uur van de Reclame

By: Jeroen de Hooge

BlogAdvertising
volgende-week-de-24-uur-van-de-reclame.jpg
volgende-week-de-24-uur-van-de-reclame.jpg

In de nacht van dinsdag 12 op woensdag 13 oktober staat de uitzending van Q-Music geheel in het teken van de muzikale omlijsting van reclame tijdens de Nacht van de Reclamehit. Deze uitzending vindt plaats in het kader van het door BVA en VEA georganiseerde Ad Festival ‘De 24 uur van de Reclame’.

Q-dj’s Mattie Valk en Jasper de Vries gaan tijdens de Nacht van de Reclamehit op zoek naar het leukste nummer dat ooit is gebruikt in een commercial. Sinds vorige week woensdag kunnen luisteraars ook stemmen op hun ultieme reclamehit. Het resultaat zal te horen zijn in de Reclame Hit Top 10 tijdens de Nacht van de Reclamehit. Het Ad Festival ‘De 24 uur van de Reclame‘, waar de uitzending van Q-Music op inhaakt, gaat officieel van start op 12 oktober om 22:30 met een spectaculaire opening van de PANL tentoonstelling bij de Stopera. De 24 uur eindigen precies een etmaal later om 22:30 op 13 oktober met een Afterparty in de Escape.

Evenementen zijn onder meer de uitreiking van de EffieAwards, het Ad Congres ‘Wanneer is genoeg genoeg?‘, Cannes Lions Amsterdam, het Grote Reclame Talent Ontbijt, de Reclame M/V van het Jaar, een hulde aan de Nederlandse IMC European Award winnaars, de beste reclamefilms in Tuschinski en een presentatie van het onderzoek naar de rol die reclame kan spelen bij de oplossing van mondiale problemen.

Share this post