Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
In de nacht van dinsdag 12 op woensdag 13 oktober staat de uitzending van Q-Music geheel in het teken van de muzikale omlijsting van reclame tijdens de Nacht van de Reclamehit. Deze uitzending vindt plaats in het kader van het door BVA en VEA georganiseerde Ad Festival ‘De 24 uur van de Reclame’.
Q-dj’s Mattie Valk en Jasper de Vries gaan tijdens de Nacht van de Reclamehit op zoek naar het leukste nummer dat ooit is gebruikt in een commercial. Sinds vorige week woensdag kunnen luisteraars ook stemmen op hun ultieme reclamehit. Het resultaat zal te horen zijn in de Reclame Hit Top 10 tijdens de Nacht van de Reclamehit. Het Ad Festival ‘De 24 uur van de Reclame‘, waar de uitzending van Q-Music op inhaakt, gaat officieel van start op 12 oktober om 22:30 met een spectaculaire opening van de PANL tentoonstelling bij de Stopera. De 24 uur eindigen precies een etmaal later om 22:30 op 13 oktober met een Afterparty in de Escape.
Evenementen zijn onder meer de uitreiking van de EffieAwards, het Ad Congres ‘Wanneer is genoeg genoeg?‘, Cannes Lions Amsterdam, het Grote Reclame Talent Ontbijt, de Reclame M/V van het Jaar, een hulde aan de Nederlandse IMC European Award winnaars, de beste reclamefilms in Tuschinski en een presentatie van het onderzoek naar de rol die reclame kan spelen bij de oplossing van mondiale problemen.
Verder lezen over Reclame
Advertising22.07.2024
Ster Gouden Loeki voor goede doelen: de eerste genomineerden
Entertainment13.05.2024
Ook NLZIET komt met een goedkoper abonnement met reclame
Gadgets10.05.2024
Apple: ‘Sorry voor onze smakeloze reclamespot voor de iPad’
Advertising26.04.2024
YouTube wil straks ook reclame laten zien als je pauzeert
Nieuws05.02.2024
Commerciële ontstoppingsmiddelen slecht voor afvoer en milieu
Hersenspoeling door veelvuldig adverteren blijkt te werken!Entertainment07.09.2023
YouTube gaat langere reclameblokken uitproberen
Alleen als je op tv streamt, in ruil voor minder onderbrekingenMarketing23.08.2023
Generatieve AI breekt door in de reclamewereld
Commercials maken kan 10 tot 20 keer goedkoper, zeggen marketeersSocial Media17.08.2023