Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Zoals de meeste van ons wel weten, is Nederland voor LinkedIn een testland en wordt er gekeken naar nieuwe verdienmodellen. Eén van de nieuwe advertentiemogelijkheden die LinkedIn sinds kort aanbiedt, zijn de “Ads by LinkedIn members” middels het eigen advertentieplatform DirectAds. Deze advertenties verschijnen rechts in het midden van de pagina net onder “People You May Know”. Een dergelijke advertentie bestaat uit een kleine visuele afbeelding, een tekstadvertentie en is altijd gekoppeld aan een LinkedIn account.
Goed concept, naar mijn mening, vooral door de drie communicatielagen:
- Afbeelding;
- Tekst;
- Persoonsgebonden (LinkedIn is uiteindelijke en social network. Het is dus wel passend dat het persoonsgebonden is middels demografische targeting).
- Tekst met logo van Ematters;
- Tekst met een foto van mijzelf (Wouter Theijsmeijer);
- Tekst met foto van Carlijn, een leuk ogende dame bij ons op kantoor.
Verder lezen over LinkedIn
Social Media14.06.2024
Krijg een overtuigender CV op LinkedIn met hulp van AI
Social Media16.04.2024
Dit zijn volgens LinkedIn de beste bedrijven voor carrièreontwikkeling in 2024
Online28.03.2024
LinkedIn kopieert functie die TikTok heeft bedacht
Social Media18.03.2024
LinkedIn werkt aan nieuwe tak van sport: gaming
DC Business12.03.2024
De perfecte post op LinkedIn een nieuw leerzaam boek voor gebruikers
Social Media16.10.2023
Bijna 700 banen op de tocht bij LinkedIn
Ook het zakelijke sociale netwerk ontkomt niet aan de tech-malaiseTechnology22.06.2023
LinkedIn: STEM lijdt aan talenttekort en onbenut potentieel vrouwen
Social Media08.05.2023