De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Zelf lekker schreeuwen in de Heineken Walk-in Fridge is voor feestgangers mogelijk.
Bezoekers van het muziekevenement Dance Valley konden afgelopen zaterdag een eigen filmpje maken in een tot Walk-in Fridge omgetoverde container. Gedurende de hele dag stond er een rij te wachten voor de megagrote ‘koelkast’. In totaal zijn er 370 filmpjes geschoten, ruim 30 per uur, die vanaf nu via de nieuwe Heineken website te bezichtigen zijn. De Heineken Walk-in Fridge zal deze zomer op meerdere festivals aanwezig zijn.
De Walk-in Fridge gaat na Dance Valley dus verder op festivaltournee. Zo staat de Heineken-container op 25 juli bij ‘A day at the Park’ (Amsterdamse Bos), op 9 augustus bij ‘Dance Tour’ (Marktplein Apeldoorn) en tot slot op 28 augustus bij ‘Zand’ (Almere Strand).
Bezoekers stappen de container in en kunnen zelf het einde van de Heineken-commercial naspelen. Na afloop van de opname krijgt elke bezoeker een kaartje met het opnametijdstip mee om zo het filmpje terug te vinden op Heineken.nl.
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017