Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Heineken komt vanaf dit weekeinde met de opvolger van zijn ‘Walk-in Fridge’-commercial, die onlangs een ADCN Gouden Lamp heeft gewonnen.
De opvolger van deze succesvolle commercial zal zaterdagavond 25 april voor het eerst uitgezonden worden en borduurt voort op het origineel. Met ‘Walking Fridge’, zoals het nieuwe reclamefilmpje heet, haakt de bierbrouwer in op het succes van Walk-in Fridge.
Ook de nieuwe commercial is gemaakt door het reclamebureau TBWA\Neboko.
De Heineken ‘Walk-in Fridge’ commercial heeft mensen op ideeën gebracht, zo suggereert de opvolger van het filmpje. Daarin zien we een man aan zijn Poolse aannemer uitleggen dat hij óók graag zo’n inloopkoelkast in zijn nieuwe huis wil. Zijn aannemer begrijpt dat volkomen. Of toch niet?
Verder lezen over Heineken
Automotive24.08.2024
Max Verstappen start de online game competitie Player 0.0
Gamification ingezet voor aandacht verantwoord alcoholgebruikMobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising14.07.2021
Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek
Marketing17.06.2021
Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken
Wat is er aan de hand?Nieuws11.03.2020
Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten
ook voor de bedrijfsresultatenOnline07.06.2019
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”
Marketing21.04.2017
KLM scoort een Grand SpinAward
En 33 andere winnaars!Nieuws29.03.2017