Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Albert Heijn huismerk is de strijd met A-merken aangegaan, zo lezen we vandaag volop in de media. Door consumenten zelf een fysieke blinde test te laten doen willen ze laten ervaren dat er nauwelijks verschil is. Ook online wordt aandacht aan de campagne besteedt, onder meer met een aantal webfilms waarin de alom bekende supermarktmanager zelf een aantal producten test. Bijvoorbeeld chilisaus.
Verder lezen over AH
Online01.07.2024
Albert Heijn opent een nieuw gemechaniseerd Home Shop Center
en zet in op verdere groei e-commerceNieuws04.03.2024
Hoe je vele honderden euro’s per jaar kunt besparen op boodschappen
Nieuws20.11.2023
Boodschappen rekenen we al 35 jaar af met de pinpas
in 1988 had Albert Heijn de primeurNieuws27.10.2023
Robots doen de boodschappen in nieuwe Home Shop Center van Albert Heijn
Lifestyle27.11.2020
We koken veel uitgebreider tijdens deze toch bijzondere kerst
Advertising31.01.2020
Ster Gouden Loeki 2019: dit zijn de 10 finalisten
De mooiste en beste commercialsAdvertising27.09.2019
Albert Heijn heeft een nieuwe ‘supermarktmanager’ gevonden
Opvolger Ilse in nieuwe commercials te zienNieuws26.06.2019